Star Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Har bestilt en ny 3,4 ghz intel maskin med nforce4 og ddr2. I hovedsak skal maskinen brukes til videoredigering og andre tunge multi-task programmer, men det hadde ikke vært å forakte om skjermkortet også kunne brukes til spill uten at det koster skjorta. Har sett på x800gto tidligere til rett over 2000,- Ønsker meg et relativt greit skjermkort som takler de fleste spill, uten at det koster mer enn 2000-2500,- Med tanke på nforce og sli muligheter, bør jeg velger ati eller nvidia, evnt. 1 bra eller 2 mindre bra? Hva kan dere anbefale? edit : pci express Endret 15. desember 2005 av Star Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Gå for et 7800GT! Disse finner du til ca. 2500 nå. Jeg betalte vel ca. 2600 for mitt. Jeg er i hvert fall strålende fornøyd Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Ja, et bra kort yter beddere en 2 "dårlige". 7800GT er vell det beste valget i den klassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå