kilogram Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Google utvider med musikksøk Google lanserte i dag en ny utvidelse til søkemotoren deres; musikksøk. Når du søker på en artist, en sang eller et album på Google, vil du få opp egne søkeresultater for musikk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Høres flott ut! Det er litt kronglete å finne frem til musikk man lurer på på nettet generelt, men jeg håper det blir litt lettere nå (Tenk å ha investert i Google-aksjer for noen år siden..) Lenke til kommentar
G Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Ennå mere godsaker fra Google.com Google er en bra søkemotor. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Googles tjeneste omfatter for øyeblikket ikke mange norske artister. I en rask test utført av Programmer.no var de eneste norske vi klarte å finne ved hjelp av Google verdenskjente a-ha og Lene Marlin. Et raskt søk på Lene Marlin ga resultater. (EDIT: Nei, Lene Marlin er ikke akkurat yndlings artisten min) http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=l...lin&btnG=Search Ellers nok en bra tjeneste fra Google. Men synes det også brude vært et eget søk for det sånn som video og bilder. Endret 15. desember 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Ikke verst, selv om jeg ikke fant noen av artisene jeg søkte på. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Søkte på "pink floyd". Niks resultat. EDIT: Funket når jeg gikk inn på google.com og spesifikt velgte "google.com in english". "Vår" google.com har ikke de samme mulighetene, virker det som, så da må en spesifikt velge å få den engelske varianten når man skal bruke dette. Liten vits da. :/ Endret 16. desember 2005 av jorgis Lenke til kommentar
olear Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg gjorde ingenting, men så bruker jeg engelsk OS og programmer. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Fant heller ingen av artistene jeg søkte etter Lenke til kommentar
olear Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Fant heller ingen av artistene jeg søkte etter Funket når jeg gikk inn på google.com og spesifikt velgte "google.com in english". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå