Osse Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Er ikke så utrolig, dærsom det var proudksjonsfeil, så kan dt væe slik at shg fikk erstatningsvarer, og valgte å gi pc til kunden istedet for å selge det som demo vare. Det er service det. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Tror nok det er slik det henger sammen ja Osse. Men det høres jo ut som en fin holdning fra deres side iaf. Fint å se at danske nettshopper ikke er synonymt med slynglene i ITbutikken. ITbutikken - Som ikke bare nøyer seg med et rykte som ville fått enhver mann i havsnød til å avstå fra å kjøpe daglivarer. Nå påberoper de seg tilogmed retten til å være "snille" nok til å gi norske kunder rettigheter etter dansk kjøpslov, da denne seff ikke er like streng på enkelte områder. Dette enda de er registrert i brønnøysundregisterne med organisasjonsnummer, har norsk bankforbindelse kundene bruker, norsk .no domene samt nettsider på norsk... jaaaaa så bra Endret 19. desember 2005 av eternal Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Ettersom udertegnene selv har utdannelse innenfor informatikk klarte jeg selv å feilsøke å finne ut problemet var innom hardwaren en plass. Imponerende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå