olais Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Har prøvd å komme i kontakt med Mamoz Data på telefonen nå i 1 time og 3 kvarter, men de svarer ikke. På meg virker det utrolig useriøst, så jeg gir rett og slett opp dem. Vil de ødelegge for seg selv med å drive slik, får de bare gjøre det. Jeg handler istedet da hos andre, som driver seriøst. Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Telefonene dems åpner 09.00, og klokka 09.43 skriver du innlegg om at du har ringt i 1 time og 3 kvarter. Den ene timen er vel da godt bortkasta? Men men, du kan jo prøve igjen på formiddagen? Lenke til kommentar
olais Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Klokka mi og alle andre her er iallefall 10:57 nå. Tror det må være Hardware.no sin klokke som ligger en time etter. Den var nemelig 10:43 da jeg la inn meldingen, og ikke 09:43 som det står. Lenke til kommentar
mosher Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Helt nederst på siden her står klokken ja, men det er faktisk 1 time feil ja. Det står 10:06 nå, men min og resten av norge er 11:06. Liten tabbe av HW forumet kansje Mosher Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Står vel om dette her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=402051 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Tror ikke jeg hadde ventet mer enn 45 min. før jeg hadde benyttet en annen webshop. Det er mange av dem, så det skulle ikke by på problemer. Lenke til kommentar
Kriztus Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Har du prøvd chatten dems? Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hmmm... mamoz er en nettbutikk, så det kan vel lønne seg å sende dem en mail... da kan de svare når de får tid.? Syns du er litt kjapp med å slå fingrene av dem. Det er også veldig travelt i disse juletider, så alle bør ha litt ekstra tålmodighet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Vel det er uansett lang tid å vente,ringte selv Netshop et par ganger i dag og ventet høyst 3-4 minutter og jeg betviler sterkt at Netshop har færre kunder å ta seg av Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Vel det er uansett lang tid å vente,ringte selv Netshop et par ganger i dag og ventet høyst 3-4 minutter og jeg betviler sterkt at Netshop har færre kunder å ta seg av 5297215[/snapback] Jeg har nå ventet i 28 timer på svar på en epost jeg sendte til Netshop (og fremdeles ikke fått svar) - men de prioriterer kanskje telefonen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Vel det er uansett lang tid å vente,ringte selv Netshop et par ganger i dag og ventet høyst 3-4 minutter og jeg betviler sterkt at Netshop har færre kunder å ta seg av 5297215[/snapback] Jeg har nå ventet i 28 timer på svar på en epost jeg sendte til Netshop (og fremdeles ikke fått svar) - men de prioriterer kanskje telefonen 5297368[/snapback] Mulig,men i den siste henvendelsen til dem så skulle de sjekke noe og sende svar pr mail,fikk den ca 1/2 time etter at jeg la på røret,men har du venta såpass ville jeg purra med en ny mail . Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Virka som de hadde mye å gjøre der i dag da jeg var nedom for å kjøpe en disk. En kar hadde visstnok sittet i telefonen i hele dag. Fikk jo selvfølgelig feil disk. Oppdaga ikke det før jeg hadde pakka den ut hjemme. Men de ordna opp med en gang da jeg kom nedover andre gangen, så det skal de i alle fall ha litt credit for. Bra service der, selv om de kan være litt treige innimellom. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Litt dumt av Mamoz at de ødelegger for seg med at det nesten er håpløst å få svar når man ringer dem. Bortsett fra det er de kjempegreie å ha med å gjøre når man endelig ar fått kontakt. Trivelige karer med god service. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Det er enkelt og greit ikke godt nok når ingen kan ta en telefon innen 1 time og 45 min. Uansett om de har besøk av julenissen, eller 3 ansatte ligger hjemme med feber. Selger skal rette seg etter kjøperens behov, kjøperen skal ikke rette seg etter selgerens mangler. Vi kjøpere har all makt, så bruk den Lenke til kommentar
roar1961 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Synes dere tar for hardt i, husk det er jul! At det i disse juletider er vanskelig å komme gjennom burde heller si sitt at det er mange som handler. Ikke alltid det enkleste å beregne etterspørsel og tilbud for jul. Jeg var innom butikken for et par dager siden, fikk glimrende service men butikken var full av folk. Jeg synes de har en fantastisk serviceinnstilling hos Mamoz, og det kan jeg si som har jobbet i bransjen i mange år. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jepp, er nok vanskelig å beregne etterspørsel for jul. Dette er jo tross alt første året det er jul! Så kanskje når vi har hatt jul i 9 år til, så har bedriftene fått litt erfaring med dette fenomenet jul og kjøpelyst? Om jeg tar hardt i når jeg driter i en butikk som ikke klarer å ta hånd om meg som kunde innen rimelig tid, ja så får det så være. Tid = penger. Bruker jeg 1 time i kø for å skaffe meg en ting til 100 kroner, når jeg kan få den samme tingen for 130 kroner en annen plass hvor køen er 5 minutter, ja, da er valget mitt enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå