-ELK- Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg ser det er mye diskusjoner om softwareversjoner og homebrew her. Har planer om å kjøpe nytt minnekort da 32 mb er alt for lite. Spørsmålet mitt er; går det an å bruke software 2.0 på 32 mb kortet, og 1.50 (eller hva det nå var) på det som er større? På denne måten kan man jo veksle mellom kort og softwarene? Hvor får man egentlig tak i homebrewprogrammer? Send gjerne en PM hvis det ikke er tillatt å poste ut her.. Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Firmware blir installert i PSP konsollen. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Firmwaren er installert i flash brikke på PSPen. Ser du den lille brikken som er tatt av ? Det er der firmware er. Så da har du sett det også... Det er en kar som prøver å modde PSP til å ha to sånne typer chips som har forskjellige firmwares. Slik at man kan switche som det passer. Spørs om han får det til da.. Endret 15. desember 2005 av GauNodachi Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Ha! det visste ikkje eg, takk for info'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå