Goosewater Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 For en uke siden (torsdag 8.12) bestilte jeg varer hos Stretto for over 6000 kr (CD-R, DVD+R, fotoark, skriver, scanner, tastatur, dvd-brenner). Alle varene var på lager, bortsett fra en benq dvd-brenner som skulle komme samme dag. Regnet med at det stemte, og satset på en rask levering. Sjekket kontoen på fredag, og sannelig var det en pakke underveis! Posten leverte den på døra, men inni der var det bare "småting" (CD-R, DVD+R og fotoark). På nettsiden ser jeg at ny leveringstid for dvd-brenneren er tirsdag 13.12. Hvorfor ble ikke alt av varer som var på lager sendt umiddelbart når det først ble en splittet leveranse? Utrolig irriterende å vente på å få sendt varer som nettbutikken har på lager! Sendte en epost til Stretto i går jeg ba om at bestillingen på dvd-brenneren ble strøket hvis det drøyde før den kom inn, og at resten av varene ble sendt så fort som mulig. For øyeblikket står det ikke noen dato for når den er ventet inn... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Mulig en "ivrig" plukker pakket en annen ordre før din som inneholdt samme brenner og kanskje det var kun 1 igjen ? Ikke veit jeg. Lenke til kommentar
Goosewater Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Det er nå så, men hvorfor ble ikke de andre varene sendt samtidig med den første pakken?? Endret 15. desember 2005 av Goosewater Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg forklarte det i posten min at det kanskje bare var en igjen når han fyren plukka, hvem vet! har du prøvd å ringe dem? Lenke til kommentar
Goosewater Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Det jeg er misfornøyd med er at ikke alle varene som var på lager da jeg bestilte ble sendt samtidig. Skjønner ikke vitsen med å vente med de når de først pakker og sender et kolli. Ringte de i dag, men fikk ikke noen forklaring på det. Brenneren er ikke ventet inn før januar, så da ble den avbestilt. Forhåpentligvis blir restleveransen pakket og sendt i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå