quakie Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 På sist LAN tok en venn med seg et "nytt" spill. Det vi si det var gammelt! sikkert nesten 10 år :!: !! Rune:Valhalla et eller annet... Men vi fant ut at dette var et internettspill, et kult et sådan Vi testet det ut på LAN og det var en drøss av forskjellig modes, bla arena fights(litt som glodiator match!) osv.. Vi spilte 4 stk og spilte det hvertfall i et par timer, dette anbefales. Grafikken ligner litt på gamle UT sin grafikk og det er veldig uavansert bare plukk opp våpen og slåss, max 4 knapper å huske på Dette var helt vilt morsomt!! Anbefales (Bare gjenstår om dere finner det )... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Tror faktisk jeg har det liggende... Får grave det opp fra spill-haugen til neste lan Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Rune : Halls of Valhalla spilte je mye før husker jeg, kjempetøft http://www.runegame.com/downloads.php Lenke til kommentar
slash Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Ah, nostalgi! lagde mange skins til dette spillet i gamle dager. det var dritfett på lan! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 jeg har det spillet og fyfaen så dårlig det er! jeg brekker meg bare av å tenke på det! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 En ekte klassiker. Knall på små LAN sammen med venner. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Det er vel gjerne ikke 10 år gammelt, dog ikke så alt for langt unna. Veldig bra spill er det i allefall. Genialt for sin tid. Det finnes en god del mods til spillet også, inkludert en COOP mod, slik at du og kompisene kan spille singleplayer sammen! Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Helt enig med deg.. Konge spill å Lane på .. Mange gode minner derfra Ja hadde alt flest "headshots" Lenke til kommentar
quakie Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Det er vel gjerne ikke 10 år gammelt, dog ikke så alt for langt unna. Veldig bra spill er det i allefall. Genialt for sin tid. Det finnes en god del mods til spillet også, inkludert en COOP mod, slik at du og kompisene kan spille singleplayer sammen! 5307952[/snapback] Vi fant ikke noen singleplayer del, hvordan spiller du den? Hadde jo vært morro :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Øøh, hvordan du spiller singleplayer? Du starter vel egentlig opp spillet og starter kampanjen slik som i alle andre spill. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Øøh, hvordan du spiller singleplayer? Du starter vel egentlig opp spillet og starter kampanjen slik som i alle andre spill. 5308324[/snapback] Det jeg mener er at jeg bare fant online muligheter i spillet... :!: I startmenyen står det bare menyer som omhandler find servers, host server også lignende... Jeg fant ihvertfall ikke noen single player del Var vel ganske sent på kvelden når vi spilte det også, det kan være det Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Kanskje multiplayer og singleplayer har egne oppstartsikoner eller noe sånn. Ellers kan det jo være at du har en liten versjon av spillet som kun har multiplayer (en warez-versjon kanskje? ). Endret 18. desember 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
howzer Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Rune ja! Den har jeg faktisk liggende her. Spilte bare litt, dessverre. Går det an å spille over nettet, og er det noe community, altså noen som spiller? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Rundet, rulet alle i det på lan, ble gammelt... Men hadde vel vært artig å fått noe lignende på 360 eller Revolutions. Hadde jeg absolutt brukt litt penger på. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Rune ja! Den har jeg faktisk liggende her. Spilte bare litt, dessverre. Går det an å spille over nettet, og er det noe community, altså noen som spiller? 5308940[/snapback] Husker eg spelte det over nett. Ganske artig. Tipper du finn ein del som speler det fortsatt. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hmm, må man kjøpe Halls of Valhalla også for å komme online? Har bare originalversjonen av Rune på CD her Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Nei, hadde sjølv bare orginalversjonen av Rune, går fint det. Har ikkje spelt Halls of Valhalla. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Halls of Valhalla gir flere baner og skins... Mens Rune har singleplayer... Men jeg får pokker meg ikke spillet til å starte =( Lenke til kommentar
quakie Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Kanskje multiplayer og singleplayer har egne oppstartsikoner eller noe sånn.Ellers kan det jo være at du har en liten versjon av spillet som kun har multiplayer (en warez-versjon kanskje? ). 5308701[/snapback] Nei det er original, Halls of Valhalla(tror jeg). En kamerat som har det så. Det er noen som spiller det på nettet :!: (fortsatt)! Lenke til kommentar
tremonster Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) jeg har installeren til Rune Gold Version, som inneholder Single Player og spill over nettet, jeg fant nedlastningsadressen: http://www.megaupload.com/?d=51o4hh4w Last ned Megauploaderen og så lastes spillet ned automatisk, og en bonus er at det ikke tar lang tid! (Man må ha WinRAR, og man må muligens bli medlem på siden for å få Megaupload-installeren, men det er ikke vanskelig å gjøre.) Endret 29. september 2009 av tremonster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå