tasjlbaill Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Blir muligens mp3-spiller til jul, og har derfor sondert terrengt for hva som finnes. Står vel egentlig mellom noen utvalgte fra iPod og Creative. Så igjennom musikksamlinga på PCen og ser at jeg har ca. halvt om halvt med mp3 og wma. Ut i fra "speccsa" virker det som iPod ikke støtter wma, mens Creative gjør det. Må jeg da velge creative. eller er det mulig å konvertere filer fra wma til mp3 uten å "fjuke" kvaliteten? Kan jeg overføre musikk fra cd-plater til PCen direkte til mp3? Har brukt WMP og da blir alle filene automatisk wma... Lenke til kommentar
knert Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 fra et komprimert format til et annet pleier sjelden og funke uten at det blir mye kvalitetstap. uansett skulle vel denne vært postet i et annet forum. lyd & bilde, software kanskje.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 WMA filer konverteres til ACC på iPod, synes ikke de mister kvalitet, men alle mine WMA sanger var tulle sanger, så er vanskelig og si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå