Abruzzi Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg har lyst på en ny mobil for jeg synes min k500i fortjener å pensjonere seg. Har siklet litt på Samsung D600E og Nokia N70. Hva mener dere er det beste kjøper eller bør jeg velge noe annet å ønske meg til jul? Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 www.windowsmobile.com se om du finner noe interisannt der Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Å ønske seg mobil til jul synes jeg er nokså bortkasta når de er så dyre som de er i dag.. Ønsker meg fuzz-pedaler og annet gitarutstyr, jeg, el-gitaren er fremdeles den beste gaven jeg noen sinne har fått, den overgår 3510(da den var nye og dritbra) :!: Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Angående valg av telefon før jul blir dette litt vanskelig. Du sier ingenting om dine krav til en mobil. Du sier ingenting om hva du bruker mobil til. Du sier ingenting om prisklasse. Hadde du gitt oss fyldig informasjon hadde vi mye enklere kunnet hjelpe deg med valg av mobil. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg tenkte ay Nokia N70 eller Samsung D600(E) kunne være greie. Vet ikke hvilken jeg vil ha for har ikke prøvd noen av dem. Nokia sin modell har 3G, video telefoni og radio da, noe som D600 ikke har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå