Gå til innhold

Hvem er bak slapps.com?

nicson

Anbefalte innlegg

Dette er ikke noe reklame greier, bare noe jeg lurer på. Tror ikke denne fyren bak denne siten har laget sin "reviews" selv? Virker som god gammelt "ctrl-c + ctrl-v" spør du meg.

Kan ikke du som er bak denne siden gi meg din side av historien, tror nemlig ikke de du kopierer bilder og artikler fra er like glade for dette`?

F.Eks. jeg starter opp en ny side; "www.hardware.org" , det jeg gjør er å stjele alt fra HW.no og kopiere det inn på min nye hjemmeside med masse reklame.

Dette er liksom litt lame, hvis du liksom prøver å tjene penger på dette. Må jo være mere gøy å lage sine egne artikler?

http://www.slapps.com

deres meninger ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sprøyt, de testene til slapps ser veldig egenproduserte ut og det er de også. Nå får du roe ned i svingene og ikke kaste ut beskyldinger. I noen av testene deres referer de til en eller annen norsk web shop som har levert produket som skal testes. Siden har minimalt med reklame, så inntjeningen er neppe stor. I forhold til hw.no er http://www.slapps.com tilnærmet reklamefri. Siden er nok drevet på entusiasme, og det er veldig bra.

Hvorfor sendte du dem ikke en mail for å avklare dette spørsmålet?

[ Denne Melding var redigert av: alibaba på 2002-09-04 16:44 ]

Lenke til kommentar

For det første skjønner jeg ikke hvorfor du tar opp dette på denne måten. Hadde vel vært andre måter, sånn som det er nå gir du slapps.com masse gratis reklame.

For det andre; du slenger ut en del beskyldninger mot slapps, men jeg ser ingenting konkret. Vis meg hvor slapps evt. har stjålet bilder/reviews fra, med andre ord gi oss linker til sites hvor du mener stoffet kommer fra.

Gjør det, eller trekk dine anklager. Du kan ikke bare hive ut såpass sterke beskyldninger uten å ha noe å backe det opp med.

Det er min mening om dette!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-04 16:30, nicson skrev:

Dette er ikke noe reklame greier, bare noe jeg lurer på. Tror ikke denne fyren bak denne siten har laget sin "reviews" selv? Virker som god gammelt "ctrl-c + ctrl-v" spør du meg.

Kan ikke du som er bak denne siden gi meg din side av historien, tror nemlig ikke de du kopierer bilder og artikler fra er like glade for dette`?

F.Eks. jeg starter opp en ny side; "www.hardware.org" , det jeg gjør er å stjele alt fra HW.no og kopiere det inn på min nye hjemmeside med masse reklame.

Dette er liksom litt lame, hvis du liksom prøver å tjene penger på dette. Må jo være mere gøy å lage sine egne artikler?

deres meninger ?

nå blir jeg litt sur, gutta på slapps gjør en god jobb.

Inimellom bruker de vel litt info fra andre siter men hva så ?

Det er lettere for oss andre og få info på den måten.

Selfølgelig må det komme en dust og kritisere litt :grin:

slapp av og les,lær og ikke bli slik en flisespikker.

Lenke til kommentar

Det er riktig som noen antyder at det er jeg som driver slapps.com

Disse påstandene som nicson her slenger ut er de mest latterlige og ubegrunnede jeg har lest på lenge. Alt innholdet på slapps.com er 100% egenprodusert, og vi driver siden av ren entusiasme. Egentlig så burde en så udokumentert påstand som nicson her kommer med forbli ubesvart, men det er vanskelig å la være å svare.

Heldigvis ser det ut til at alle forstår at det nicson her antyder bare er sprøyt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...