ntec Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hvordan kan jeg listet opp alle sessions som kjører i webbrowseren? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Såvidt jeg vet er det ikke mulig å liste opp sessions. Hva er det du skal bruke det til? Lenke til kommentar
ntec Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Såvidt jeg vet er det ikke mulig å liste opp sessions. Hva er det du skal bruke det til? 5296174[/snapback] Jeg har en webside og har satt opp en del sessions, men jeg opplever at noen av sessions bare dør ut! eneste som lever lenge nok, er brukernavn-sessionen Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Det er mulig det: <?php // Koden er hentet herfra: // http://no2.php.net/manual/en/control-structures.foreach.php#53217 foreach($_SESSION as $value => $lable1){ echo "The elements of Value1 <B>" . $value . "</B> is <B>" . $lable1 . "</B><br/>\n"; if(is_array($lable1) || is_object($lable1)) { foreach($lable1 as $value2 => $lable2){ echo "The elements of Value2 <B>" . $value2 . "</B> is <B>" . $lable2 . "</B><br/>\n"; if(is_array($lable2) || is_object($lable2)) { foreach($lable2 as $value3 => $lable3){ echo "The elements of Value3 <B>" . $value3 . "</B>is <B>" . $lable3 . "</B><br/>\n"; if(is_array($lable3) || is_object($lable3)) { foreach($lable3 as $value4 => $lable4){ echo "The elements of Value4 <B>" . $value4 . "</Bis <B>" . $lable4 . "</B>><br/>\n"; } } } } } echo "<br>"; } } ?> Legg den f. eks nederst i dokumentet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Beethoven: Den skriver kun ut "din" session, ikke alle som kjører på serveren, noe som forøvrig er litt vanskelig å få til. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Og ikke minst en VELDIG vesentlig sikkerhetsrisiko... Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Oi... jeg har missfortått! Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå