just-_-me Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 jeg fant en eske på verkstedet mitt, og der fant jeg en artig bryter. funker slik at man gir en impuls ved og blåse luft inn i slange 1 el. 2 (se tegning) (ikke verdens beste bilder men....: bilde 1 bilde 2 bilde 3 ) Noen smartinger som vet hva man f.eks kan bruke en slik til? kanskje modde den litt, også kan jeg "blåse ut lyset" på rommet mitt? Idèr? .p Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Noe lignende blir brukt i vaskemaskiner, for å føle av når det er nok vann. Kan f.eks brukes til å holde kontroll på pumpetrykk.. Er nok av de der på dynga Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Slike brukes også i boblekar for å skru av og på kompressor og vannpumpe, blir mye sikrere med luft i bryterpanelet på karkantyen èn elektrisitet. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 jeg tenkte da mest på hva "jeg" kunne bruke den til....ikke hvor den blir brukt ellers, det vet jeg Lenke til kommentar
spyro Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 om den er tilbakefjærende kan du jo blåse av/på pcen Lenke til kommentar
att404 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Som spyro sier kan den brukes til mye fett. Bare tenk på hvor anstrengende det er å slå av og på brytere hele dagen, nå kan du gjøre det samme bare med å blåse litt, så slipper du å løfte handa:D Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Som pumpevakt i vannkjølingssystem kanskje? Men den utgaven som finnes i bl.a. vaskemaskiner er jo relativt store og klumpete da. Men det går helt sikkert an å finne en plass for en slik. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Som pumpevakt i vannkjølingssystem kanskje?Men den utgaven som finnes i bl.a. vaskemaskiner er jo relativt store og klumpete da. Men det går helt sikkert an å finne en plass for en slik. 5306562[/snapback] Den er 4cm lang og 2cmbred og høy. Endret 18. desember 2005 av just-_-me Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 So, what´s the problem? Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 problemet er vel at jeg ikke har vannkjøling hvis det var det du tenkte på... Lenke til kommentar
spyro Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 da fester du den slik at du kan blåse av og på pcen da Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Pneumatisk bryter heter det tror jeg. Blir vel brukt i tettnings lister på leddporter blandt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå