lilminime Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Har noen et slag ord for navnet "QuickNEesy'? Vet dette er feil plass og spørre, men fant ikke noen annen plass og poste dette. Siden er www.quickneasy.org der skal jeg selge webdesign til noen firmaer jeg har fått forespørsel fra... Jeg vil ha et godt slagord for side, ville blitt veldig glad om jeg fikk inn så mange forslag her som mulig, Vær så snill og ikke begynn "Du har lagt dette på feil plass. skift!" eller slikt.. Takk for forslag igjen! Endret 14. desember 2005 av [email protected] Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Quick'n'Easy - Easy Peasy Lemon Squeezy - Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Hehe, skøyer du? Blir nok litt for userriøst for en side jeg vill at skal fremstå som proffesionell. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Quick'n'Easy - Easy Foo Sheezy - Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Det trenger vel ikke å være så grått og trist selv om det er seriøst? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 QuickNeasy - We'll be there for you, when the websites starts to fall- Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) want a website that looks really cheesy? -come to us at quickNeasy! have a business that is a bit sleazy? -get your website at quickNeasy! EDIT: hehe, hvorfor ikke registrere quickNcheesy.com? Endret 15. desember 2005 av eucalor Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Kom igjen folkens, bare og komme med forlsag(!) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Quick'n'easy - Easy and quick! Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 problemet er vel at quick and easy er et slagord i seg selv. vanskelig å lage slagord til slagord. Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Må da vell være noen slagord som passer bra, selv om quick n easy kanskje er litt slagord i segselv... Bare og komme med flere forslag folk! Takker for forslag! Lenke til kommentar
kvase Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 det går QuickNEesy ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå