Lolliken Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 http://www.ba.no/nyheter/urix/article1869119.ece Hva er det egentlig som foregår i hodet til folk? Sånne folk burde ha blitt låst inne og nøkkelen skulle ha vært kastet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Blant de fire siktede er jentas far, som skal ha leid ut jenta til en rekke menn som ville ha sex med henne. Syke, syke mennesker. Hva er den lengste/verste straffen man kan få i Danmark? Uansett hva den er fortjener de drittsekkene verre! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 håper noen skyter faren.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nei, det finnes ingen grenser. Men, egentlig skulle de folkene bli kokt i smult, sodomisert bakfra av småkriminelle tyrkere, og deretter drillet til døde med hullsag. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nei, det finnes ingen grenser. Men, egentlig skulle de folkene bli kokt i smult, sodomisert bakfra av småkriminelle tyrkere, og deretter drillet til døde med hullsag. 5295302[/snapback] Vold mot slikt hjelper vel egentlig svært lite, og disse folka har sine egne grunner, så egentlig blir du akkurat som dem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nei, det finnes ingen grenser. Men, egentlig skulle de folkene bli kokt i smult, sodomisert bakfra av småkriminelle tyrkere, og deretter drillet til døde med hullsag. 5295302[/snapback] Hahaha! Han burde få 30 års fengsel, men han slipper vel ut etter 4 år med god oppførsel. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Vold mot slikt hjelper vel egentlig svært lite, og disse folka har sine egne grunner, så egentlig blir du akkurat som dem. 5295316[/snapback] Eller kanskje ikke? Hva hadde den jenta gjort for å fortjene det de gjorde med henne? Å straffe noen fysisk når de har gjort noe så forferdelig ser jeg ikke noe galt i. Selv om kanskje STP's straffemetode var litt vel kontrovesiell, ville jævlene virkelig fortjent det. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Pedofile har ofte opplevd overgrep selv, så det å drepe de synes jeg er ganske så teit, selvom det er grusomt det de har gjort. Jeg synes de burde fått lang fengselstraff, og fått hjelp av en psykiater. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Mye enklere med et nakkeskudd... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Mye enklere å nuke kloden. Slipper vi alt mulig drit... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Bedøv dem og mat dem intravinøst i 20 år og slipp dem ut etterpå. (slik at de er ved bevisthet hele tiden) Det bør være traumatisk nok. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) hmm.. Lurer på hvor mye penger faren fikk for dette.. Endret 15. desember 2005 av Bone Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Skremmeskudd mot hodet? "Du var skræmt ja?" "hæ?" "Svar mæ!" Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Er enig med AMD-GNom et nakke skudd. Kansje ta et par ideer fra Guinea Pig å testa på de. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 sett et tau fast i ku*en dems også bitter man det fast i bilen og peiser på. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 For å si det sånn hadde dette skjedd med niesen min, som jeg forguder over alt på jord, så hadde ikke livene til de som hadde gjort det vært særlig trygt. Enkelte ting er verd å sone 21 år i fengsel for... Og det med å forsvare at det har jo helt sikkert blitt forgrepet på selv er en tynn unskyldning. Burde de da ikke tenke på at de ikke vil la et barn gå igjen akkurat det samme helvette som de? Jeg er ikke en tempramentsfull person, men når det kommer til sånne ting som skjedde i Danmark blir jeg rett og slett steik forbanna. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Mye enklere å nuke kloden. Slipper vi alt mulig drit... 5295676[/snapback] 100% seriøst. Den støtter jeg. Men da en en viktig detalj at den er såpass kraftig og "kjapp" at alle dør "instantly" slik at de slipper å lide... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Nå la jeg egentlig inn en notis om at emnetittelen var elendig, men etter en kjapp gjennomlesning er ikke dette noe som engang ligner på en diskusjon som har livets rett. Så, det vil si, kommer denne eller tilsvarende saker opp under en diskusjon, vennligst avstå fra lavmåls innlegg om penisavkapping og sodomi. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg