MadMike Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har et trådløst nettverk, som ser ut til å virke bra, helt til man skal spille online. Ca én gang i minuttet står alt stille i ca fem sec. før det går som normal igjen. Jeg tok et bilde av netgraphen da jeg lastet ned en fil, og man ka se at det er helt regelmessig. Bildet: http://home.online.no/~s-tyslan/netverks-problemer.GIF Noen som kan hjelpe meg, vet ikke hva jeg kan gjøre... :sad: Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Du har ikke noe i nærheten som tilsier forstyrrelser? Så jevn frekvens av feil burde du også rapportere til din leverandør. -yummy- Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Bravida har vært her og byttet router fra draytech til en annen, det var pga en annen feil, men hadde samme problemet da som nå. Er mulig det er noen av instillingene på routeren, men det har ikke jeg noe greie på. Jeg har heller ingen firewall oppe, med andre ord: jeg er lost :sad: [ Denne Melding var redigert av: MadMike på 2002-09-04 21:11 ] Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Sjekk hva tidsangivelsen på IP leasen er i DHCP oppsettet ditt. Minner om at maskina di reforhandler DHCP tildelt IP info. -KJ Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men kan se om jeg finner det ut. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå