RatKing Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hei, Min 5 dager gamle sønn ønsker seg Sony HDR-HC1E til Jul Men jeg kan ikke finne noen som har dette på lager! Noen der ute som vet om en butikk eller to? På forhånd takk! Mvh -=RatKing=- Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Videoutstyr kanskje. Eventuelt sjå i produktguiden. Lenke til kommentar
RatKing Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Videoutstyr ligger over 5 tusen i pris i forhold til de billigste og de sier ikke noe om de har produktet inne. YaTack sier heller ikke om de har det inne. Alle de andre jeg har sjekket i produktguiden får ikke inn produktet før etter jul. Og jeg må ha det før. Har du noen andre tips? -=RatKing=- Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Så hva er makspris du vil gi for kameraet da? Og hvor i landet bor du? (kan evt. sjekke med en leverandør i morra...) Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Wow.. det var en litt vel dyr julegave, men men Lenke til kommentar
RatKing Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Det billigste jeg har funnet er 13052,-inkl. mva, men de kan ikke levere før etter jul. Litt slingringsmonn er nok greit om jeg har det før Jul. -=RatKing=- Lenke til kommentar
RatKing Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 lithium: Alt for poden, vettu Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Det kan sjå ut som PCSirkelen har det på lager, til ca. 15 000kr. Sony sjølv har det og, men prisen er ikkje den same... Lenke til kommentar
RatKing Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Hipp Hurra! Jeg sitter nå med kameraet i fanget Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå