Erling E. Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Ser tilsynelatende ekte ut? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5450659 Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Håper ikke det blir sånne tilstander her til lands :razz: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Syns jeg leste en plass at dette var fordi loven var skrevet så dårlig at alle elektroniske spill kom inn under dette vedtaket ved en feiltagelse... Mulig jeg som roter her, leste ikke så veldig nøye :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Mer lesestoff om dette på CNET. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 ...og en svær diskusjon på sogamed.com. Det latterlige med situasjonen er jo at det later til at pc/konsoll-spill har blitt rammet av ønsket om å kjempe mot spillemaskiner o.l. Det er jo bare et tegn på skremmende inkompetanse, siden de aller fleste vet at pc/konsoll-spill ikke har noe som helst med spillemaskiner å gjøre, og at man ikke kan bli spilleavhengig av et pc/konsoll-spill. _________________ Erik Jørgensen Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-09-04 16:32 ] Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 åh, kan man ikke bli avhengige av konsoll/pc-spill heller nå?? det neste blir vel at man ikke kan bli avhengig av alkohol eller dop heller...? :smile: Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 22:36, MrLee skrev:åh, kan man ikke bli avhengige av konsoll/pc-spill heller nå??det neste blir vel at man ikke kan bli avhengig av alkohol eller dop heller...?:smile: Kan man bli avhengig av alkohol og dop!? Shit! tror jeg må roe ned med den heroinen :razz: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hvis noe lignende skjer i Norge, så flytter jeg til Mexico(eller nærmere land der det fortsatt er tillatt) Hvor surt må det ikke være for alle bedrifter som er i spill bransjen i hellas, for å ikke snakke om de som livnærer seg på spillehaller. For å stoppe pengespill, så forbyr de alle computer relaterte spill? Inkompetente politikere sier nå jeg Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 De har sikkert aldri rørt en pc de skalll brennnne!!!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Det er jo ikke noe problem for dere uansett. Hvem bryr seg om noen greske hvitløksspisere ikke får spille i spillehall mere. Vi er i Norge. :razz: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 04:34, Bitex skrev:Det er jo ikke noe problem for dere uansett. Hvem bryr seg om noen greske hvitløksspisere ikke får spille i spillehall mere. Vi er i Norge. :razz: Og derfor, mine damer og herrer, er hvorfor verden er en så god plass å bo i :razz: Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 litt gammel nyhet... http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...=50529&forum=74 Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg synes man burde forby all offentlig prating. Det er alt for mange som snakker for mye om været. Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hva med å forby offentlig spising? Jeg blir kvalm hver gang noen spiser kebab på gata. Har enda ikke sett en eneste person som ikke skjønner at man skal spise med gaffelen til kebaben er liten nok til å få plass i munnen.. :razz: Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Det står noe på itavisen også. http://www.itavisen.no/art/1299401.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå