FLuAA Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Fikk et par problemer sånn plutselig i dag. Om jeg åpner ei bat-fil lukker den seg med engang i stedenfor å holde seg åpen, jeg kan ikke skrive f.eks telnet fra cmd.exe uten å stå i samme mappe som telnet osv. Noen som vet hva som kan være feilen? Har WinXP home edition. Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Fikk et par problemer sånn plutselig i dag.Om jeg åpner ei bat-fil lukker den seg med engang i stedenfor å holde seg åpen, jeg kan ikke skrive f.eks telnet fra cmd.exe uten å stå i samme mappe som telnet osv. Noen som vet hva som kan være feilen? Har WinXP home edition. 5294969[/snapback] Merkelig at problemene oppstod i dag, for det du beskriver om bat-filer, høres ut som standard oppførsel. For å kunne starte telnet fra en hvilken som helst mappe, må mappen være i cmd's søkesti. Jeg husker dessverre ikke hvordan du endrer den. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Skriv path i et cmd vindu, så ser du hva du har. Her er litt forklaring: http://vlaurie.com/computers2/Articles/environment.htm Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Fikk fiksa problem 2 med å sette AutoRun til C:\Win\sys32, men når jeg åpner ei bat fil på skrivebordet havner den i sys32. Noen som vet hvordan man får den til å åpne bat filer i stående mappe? Endret 15. desember 2005 av FLuAA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå