beji Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 heisann, har blitt litt mere smalsynt og har funnet ut at jeg har lyst på disse telefonene D600\D600E eller W800i... har lest at noen av d600ène sliter med batterikappasitet og det kan jeg ikke ha noe av!! Men hvilken av disse telefonene skal jeg gå for? Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 w800 er jo mye mer enn mp3 mobil, den kan ta MYE større minnekort, og du kan bruke vanlige headset på den. D600 er jo en knall stili mobil med mye nyttigefunksjoner samtidig. Hvis du ikke er så opptatt av å bruke den som skikkelig mp3 spiller så velger du D600 Lenke til kommentar
beji Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 kommer nok til og bruke telefonen litt til mp3 men har min trofaste creative som jeg som regel har med meg... Med tanke på Notat funksjon og meldinger hvordan er samsungen da? noe annet som gjør at jeg heller bør velge W800i, de som jeg har snakka med sier at joysticken konker ut etter ett par uker og d SUGER JO!! hat hatt T630 altfor lenge nå så alt blir bedre!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå