Nauz Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hei, har nå 2stk blå katoder fra sunbeam samt en sound controll ogja har koblet alt riktig så klart), alt funket som en sol i mange uker, helt til i går. jeg satte på katodene via soundcontrollen, men etter ca 1 sek så slukka hele pcen, og led lampa i fronten av kabinette lyste konstant helt til jeg skrudde av strømmen! prøvde igjen dagen etter(i dag) men problemet har ikke forsvunner over natten, har sjekka inni pc en og ja, alt sitter der det skall, så hva er feilen? er det soundcontrollen som kanskje er frekk? har ikke prøvd å koble uten om den pga dårlig tid, så spørr med en gang! katodene lyser i et lite øyeblikk før pc en slukner så er nok ikke de, så da må det vel være soundcontrollen? håper på svar Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hva slags PSU har du? og vanligste spørsmålet, er det luftig der den sitter? Kan hende den har brent seg før, og ble føkka når du skrudde på den igjen... Prøv uten sound controlleren en gang du har tid og da. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Er nok ingenting med PSU. Sjekk soundcontrolleren for svide motstandere eller lignede. Mest sannsynelig en feil i den. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 jeg skal sjekke det nå straks men nå er det sånn at "brytern" til katodene er borte, så har kun sound controllen.. men men.. tror det kan være sound controllen, eks en venn av meg hadde den han og, helt til den brente opp etter noen uker, har ganske god kjøling i kabinette, så er litt rart.. men men sånt skjer Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Sound kontrollen kosta 40 kr, kan vel ikke forvente mer den da kanskje. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Sound kontrollen kosta 40 kr, kan vel ikke forvente mer den da kanskje. 5302340[/snapback] du sier noe, men kunne da forventet noe får ta å prøve med"knappen som festes i pci spora" for den andre knappen har jo du.... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Sound kontrollen kosta 40 kr, kan vel ikke forvente mer den da kanskje. 5302340[/snapback] du sier noe, men kunne da forventet noe får ta å prøve med"knappen som festes i pci spora" for den andre knappen har jo du.... 5311931[/snapback] Hehe, brukte den som medfølgte.. Den andre knappen mangla jeg en slik ring rundt knappen, slik at den skulle bli penere.. Men kan se om je finner den... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Sound kontrollen kosta 40 kr, kan vel ikke forvente mer den da kanskje. 5302340[/snapback] du sier noe, men kunne da forventet noe får ta å prøve med"knappen som festes i pci spora" for den andre knappen har jo du.... 5311931[/snapback] Hehe, brukte den som medfølgte.. Den andre knappen mangla jeg en slik ring rundt knappen, slik at den skulle bli penere.. Men kan se om je finner den... 5311955[/snapback] takker og bukker tror ikke jeg gidder å kaste bort 40kr til på en sound controll, for noe dritt, både min og din ble ødelagt etter kort tid... har en ganske "dårlig psu" en collor silent power 400w som fulgte med et jalla kabinett en gang i tiden.. Endret 19. desember 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 nå har jeg testet med en annen bryter(som fulgte med katodene). og de lyser som bare det;) MEN dersom jeg skrur av/på katodene etter at pc en er i gang så restarter maskinen seg, tror jeg gir opp snart! hva er det som kan være feil nå? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 nå har jeg testet med en annen bryter(som fulgte med katodene). og de lyser som bare det;) MEN dersom jeg skrur av/på katodene etter at pc en er i gang så restarter maskinen seg, tror jeg gir opp snart! hva er det som kan være feil nå? 5313106[/snapback] Katodene eller inverteren. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 jeg satser på psu.. koble fra alt lys, og se om det er ok da? Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 tipper på en jordningsfeil et-eller-annet sted i "neon-settet" du kjøpte som gjør at psu'en bryter spenningen. ligger ikke noen blanke ledninger innat kabinettet eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå