Kabuto Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei! Kjøpte meg operation flashpoint i går, men har satt meg litt fast på et brett. Det er det brettet der man skal gå fra en skog til et extraction point på egenhånd. Jeg kom meg ned til området der jeg skulle, men så ble jeg tatt av russerne. Sitter så i et telt. Nå begynner noen å skyte på russerne, en granat går av, og jeg dør. Er jeg på riktig plass? Isåfall, hvorfor blir jeg drept? Hvis ikke, hvor skal jeg? Takker for hjelp Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Var en tråd med akkurat dette problemet for ikke lenge siden, les den så burde det være greit...håper jeg. Denne tråden kanskje hjelper Etter beskrivelsen er du på rett sted, men det med granaten har jeg aldri opplevd. Lenke til kommentar
SolidCobra Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hvordan i helve(..) kom du dit. Jeg har spilt det brettet 20 ganger og kom dit 1 gang med flaks. Du kjenner adrenalinen litt ikke sant. Det er det vanskeligste brettet i spillet. Og det vet jeg, jeg har runda det 4 ganger. Du skal vente der til noen fra resistansen kommer og skyter dem og redder deg. Lenke til kommentar
Kabuto Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 16:55, SolidCobra skrev:Hvordan i helve(..) kom du dit. Jeg har spilt det brettet 20 ganger og kom dit 1 gang med flaks. Du kjenner adrenalinen litt ikke sant. Det er det vanskeligste brettet i spillet. Og det vet jeg, jeg har runda det 4 ganger. Du skal vente der til noen fra resistansen kommer og skyter dem og redder deg. hvordan kan du ha runda spillet 4 ganger, men bare commet deg til extraction point 1 gang? jukset litt, eller brukt savegames? Takker for hjelpen fra begge to. Skal prøve i morgen, da jeg er opptatt hele dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå