TST Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Navnet på det fjerde Splinter Cell-spillet er avdekket, sammen med litt ny informasjon, offisielle skjermbilder og en kaotisk trailer. Les mer Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Det såg ganske tøft ut, men er det den endeleg grafikken? For det står nede i hjørnet Current Gen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Det var ikke bedre grafikk enn MGS4, så det ut som.. Men vi får nå se.. Gleder meg sykt hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 WEE, dette lover bra. Endelig kommer det litt info om SP:4 Dette har jeg gledet meg til leng, meget lenge! Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Det såg ganske tøft ut, men er det den endeleg grafikken? For det står nede i hjørnet Current Gen 5294761[/snapback] "Current Gen" betyr "denne generasjon", som per dags dato er betegnelsen på GameCube, PlayStation 2 og Xbox. Som nevnt i artikkelen er skjermbildene som ble sluppet i dag fra Xbox-versjonen. Det var ikke bedre grafikk enn MGS4, så det ut som.. Men vi får nå se.. Gleder meg sykt hvertfall. 5294785[/snapback] Når Ubisoft sier at miljøene vil se mer realistiske ut enn det vi så i Metal Gear Solid 4-traileren, så henviser de til Xbox 360-versjonen. Også forklart i artikkelen :-) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Gleder meg veldig til dette spillet. Chaos Theory var et veldig bra spill. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Ubisoft forteller at dine valg har direkte innflytelse på hvordan gameplayet og historien utvikler seg. Dette sa Ubi om Pandora Tomorrow også. Der måtte man også liksom ta valg som ville ha konsekvenser for videre gameplay. Jommen sa jeg smør. Får håpe de snakker sant denne gangen da. Selv om at jeg ikke bryr meg stort om jeg får valg eller ikke (bedre grafikk/fysikk, nye gadgets og ny historie - kanskje i tillegg til litt større frihet til selv å bestemme hvor man vil bevege seg, er nok for meg), synes jeg det er litt irriterende når utviklere gang på gang spyr ut masse info for at spillet skal selge et halvår før det slipper ut, hvor det da viser seg å kun inneholde en brøkdel av hva som ble lovet. EDIT: Forøvrig synes jeg at tittelen på dette spillet er noe... utradisjonell. Før har det brukt å vært kodenavn som har vært brukt i SC-spillene (og de andre Clancy-seriene), men nå er det altså noe som betyr noe vi alle kan forstå. Slik er det forsåvidt med de nye Ghost Recon- og Rainbow Six-spillene. De har også fått byttet ut kodeord-titlene med mer betydelige ord. Synes det var mye kulere med kodeord-titlene, jeg. Ble liksom litt kulere da. Ellers gleder jeg meg veldig til neste SC spill, da jeg er en stor fan av serien. Endret 15. desember 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 *sikle* Garrggh! *sikle* *Kremt* Ah, herlig! Jeg kan ikke vente på å installere dette spiller. Jeg elsker Splinter Cell serien Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Ubisoft forteller at dine valg har direkte innflytelse på hvordan gameplayet og historien utvikler seg. Dette sa Ubi om Pandora Tomorrow også. Der måtte man også liksom ta valg som ville ha konsekvenser for videre gameplay. Jommen sa jeg smør. Får håpe de snakker sant denne gangen da. Selv om at jeg ikke bryr meg stort om jeg får valg eller ikke (bedre grafikk/fysikk, nye gadgets og ny historie - kanskje i tillegg til litt større frihet til selv å bestemme hvor man vil bevege seg, er nok for meg), synes jeg det er litt irriterende når utviklere gang på gang spyr ut masse info for at spillet skal selge et halvår før det slipper ut, hvor det da viser seg å kun inneholde en brøkdel av hva som ble lovet. EDIT: Forøvrig synes jeg at tittelen på dette spillet er noe... utradisjonell. Før har det brukt å vært kodenavn som har vært brukt i SC-spillene (og de andre Clancy-seriene), men nå er det altså noe som betyr noe vi alle kan forstå. Slik er det forsåvidt med de nye Ghost Recon- og Rainbow Six-spillene. De har også fått byttet ut kodeord-titlene med mer betydelige ord. Synes det var mye kulere med kodeord-titlene, jeg. Ble liksom litt kulere da. Ellers gleder jeg meg veldig til neste SC spill, da jeg er en stor fan av serien. 5295521[/snapback] Nå skal det sies at det var Asia baserte Ubisoft stuidoet som mekka Pandora Tomorrow, som i min mening er det værste i hele SC serien. Det er Montreal gutta som lagde 1'ern og 3'ern - og det er to evige klassikere. Gleder meg veldig til dette- Ubisoft er ikke sånne som hyper spilla sine så sinnsykt, for så å ikke levere varene. Så jeg har veldig tro på at gameplay og grafikk kan bli veldig bra. De har hvertfall de rette verktøyene til rede for dette! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Grafikk bedre enn MGS4, de der screenshota så ikke akkurat impnerende ut(men er tross alt bilder fra vanlig X-Box). Uansett SC serien har jeg likt helt siden ener`n så da gleder jeg meg til mye sniking. Kommer sannsynligvis til å stå i en dillema når spillet kommer ut PC eller 360 versjonen. Endret 15. desember 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Dette spillet SKAL jeg ha til 360'min. Gleder meg til det kommer skikkelig trailer og bilder fra 360 versjonen. Elsker SC serien! Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Så sinnsykt typisk...Men synes det er bra at de vil utnytte 360s potensiale... http://www.tothegame.com/game_pressrelease.asp?id=20 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Så sinnsykt typisk...Men synes det er bra at de vil utnytte 360s potensiale... http://www.tothegame.com/game_pressrelease.asp?id=20 5504345[/snapback] DOH Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Pokker, det var synd at vi må vente så lenge. Jaja, mange spill å spille før den tid. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Stiller meg litt tvilende til at Xbox360 kan skape så bra grafikk som vist i MGS4 men , kanskje i ett lukket landskap. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Nei! Søren også! Da håper jeg hvertfall spillet blir så godt som feilfritt når det kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg