everex Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg har nettopp formatert maskina mi, og jeg har installert Azureus, og annen programvare som jeg hadde før jeg formaterte. Slik som emnetittelen sier så restartes maskina hver eneste gang jeg bruker Azureus. Før jeg formaterte funket azureus helt uten problemer, og det vil jeg at det skal gjøre nå også. Hvis det er noen som vet noe om dette så vil jeg gjerne ha hjelp til dette, for det er forbanna irriterende at dette skjer Lenke til kommentar
everex Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Ingen som vet noe om dette? :O Lenke til kommentar
Spar Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Det eneeste jeg vet er at Azureus sliter....last ned bitcomet Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 last ned bitcomet eller µTorrent Lenke til kommentar
everex Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Hva er best da? For jeg fikk aldri noen høy fart på Azureus :/ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 µTorrent(uttales Microtorrent) Bruker mindre ram, og får "tak i" seeds/peers som f.eks. BC ikke ser engang. Det er foresten ikke programmet sin skyld at du ikke får bra hastighet. Tror nok du må åpne noen porter etc. i routeren din. Lenke til kommentar
everex Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg har åpnet portene... Lasta nettopp ned programmet du anbefalte, og fikk syk fart. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå