Mowgli Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har fått meg ny rambrikke. Den er identisk lik den gamle 256 mb ddr pc266. Det eneste som er forskjellig er merket og at den nye er cl. 2.5 (dette skal vell ikke ha noe å si). Da jeg setter den inn så vill ikke pc'en inn i windows (xp). Det kommer bare opp en blå feilmelding. Jeg har også prøvd den alene, virker heller ikke. Har også prøvd i alle slottane. Hva er gale???? Skal noen forresten på warpzone????? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 vil nok tro at det er noe galt med brikken din. Evnt. er det en ECC brikke som hk ditt kansje ikke støtter. Returner den og si at den ikke virket. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 SIKKERT NOE GALT MED BRIKKEN! Lenke til kommentar
Gruel Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Den blå feilmeldingen om at windows (xp) ikke blir bootet ferdig for å skåne maskinen din, har jeg tidligere hatt med en defekt rambrikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå