XDamage Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Prøver å koble xboxen til internett, gjennom PCen min. Men dette er tydeligvis ikke så enkelt. PCen min er tilkoblet internett gjennom nettverksutgangen i hovedkortet, og jeg har koblet xboxen til PCen min gjennom en krysset kabel til et annet nettverkskort jeg har i PCen. Når jeg nå går inn i innstillinger for routeren, kan jeg legge til MAC addressen til xboxen, den finner den og legger den til, men da har den 0.0.0.0 som IP. Har prøvd å endre på static ip og slikt i xbox innstillingene, men har ikke fått det til å funke enda. Hvis jeg kobler den rett til adsl modemet, funker det automatisk, men jeg har ikke mulighet til det, siden TVen jeg bruker den på er altfor langt unna. Noen som har noen anelse om hvordan man kan få dette til å funke? Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 du må vel sette opp pc'en til å dele internett med xboxen? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Du må dele Nett tilkoblingen slik som på bildet. Og da vil det netverkskortet som er kobla til xboxen få fast ip (192.168.0.1) og dele ut ip til xboxen og eventuelt andre produkter du velger og koble til. Endret 15. desember 2005 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå