Dimm Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Noen som har noe negativt/positivt å si om whitebox.no sine bærbare maskiner? vurderer å kjøpe meg en og ser de er ganske billige der. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Du kan jo starte med å søke litt her. Er mye som er skrevet om whitebox, både negativt og positivt. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 takk for et standardsvar her på forumet men fra spøk til alvor. Jeg har bedre ting å gjøre enn å søke etter gamle poster på forumet Kall meg lat eller ærlig, men det er bare lettere å slenge ut en post å se om noen svarer før jeg setter meg ned å søker Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 koster deg 2 kalorier. Det har du godt av. trimme av deg litt burger. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 De har greie priser på noen av laptopene sine hvis du kjøper basic, men oppgraderer du så blir det fort dyrt. Kundeservicen deres derimot suger så jævlig rææva, har hatt utrolig mye problemer med dem, og har også lest et utallig mange innlegg her inne som er av negativ omtale, så jeg tror du gjør deg selv en tjeneste og kjøper en annen plass Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Gamle poster? Dukker opp poster om whitebox flere ganger i uka faktisk. Det første jeg gjør når jeg lurer på noe er å søke. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Gamle poster? Dukker opp poster om whitebox flere ganger i uka faktisk. Det første jeg gjør når jeg lurer på noe er å søke. 5294605[/snapback] Jepp, og jeg tror jeg har lest 20-30 emner bare om erfaringer med Whitebox det siste året... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 men fra spøk til alvor. Jeg har bedre ting å gjøre enn å søke etter gamle poster på forumet forresten, så har de fleste her andre ting å gjøre enn å skrive samme ting opp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå