kcobain Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hei, jeg har planer om å kjøpe ny ram. Har dette: Abit AV8 kan ha 4gb ram. Denne ram'n Har tenkt å kjøpe dette Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 1024MB Siden jeg har veldig liten peiling på område så lurte jeg på om jeg kunne bruke all denne ram'n samtidig? Har plass til 4 og har en fra før. Vill dette gå greit? Passer det? På forhånd takk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 For noen få kroner til (60-70 kr.) får du Corsair Value Select, samme timings tror jeg, men merket Corsair oser det kvalitet av (ikke at Kingston er bra, men...). Mine Corsair-brikker som jeg har hatt opp igjennom årene har vært 100% stabile, selv med en liten overklokk. Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Takk for tipset, men vill helst holde meg til et merke Hei, jeg har planer om å kjøpe ny ram. Har dette: Abit AV8 kan ha 4gb ram. Denne ram'n Har tenkt å kjøpe dette Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 1024MB Siden jeg har veldig liten peiling på område så lurte jeg på om jeg kunne bruke all denne ram'n samtidig? Har plass til 4 og har en fra før. Vill dette gå greit? Passer det? På forhånd takk. 5294474[/snapback] Noen? Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Men kan noen hjelpe meg?? Sorry at jeg maser men jeg må få bestil før jul Endret 15. desember 2005 av kcobain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå