Gå til innhold

Når kommer Battlefield 1942?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-04 16:07, TST skrev:

Quote:


Den 2002-09-04 16:02, RogueFreak skrev:

27. september!


Feil. Det er 19. september, som det allerede er poengtert her. Datoen kommer fra EA Norge.

 

 

...Ja da så...

 

Dette er fra en mail jeg fikk fra EA Norge:

 

"Hei. Jeg forstår at du lurer. Lanseringsdatoen var 19/9 inntil et par dager

siden. Nå er den flyttet en uka- altså til 26/9.

 

Mvh/EA"

 

 

Denne mailen fikk jeg fra EA Norge før idag, fordi jeg lurte på det samme. Så nemlig at datoen var forandret på visse steder. Jeg bommet med en dag på det jeg skrev, men sånn går det når du har det travelt.

Så med mindre EA juger til meg, så har jeg ikke feil. :smile:

Lenke til kommentar

Uansett er dette ingen big deal. Det er snakk om bare en ukes forsinkelse, og så lenge det ikke blir enda lengre utsettelser gjør det meg personlig ingen ting!

Jeg har ventet så lenge på dette spillet at jeg skal overleve en ekstra uke. :wink:

Har ikke gledet meg såpass til et spill siden jeg gikk og ventet på OFP i et halvt år.

I tillegg venter jeg med lengsel på R6: Raven Shield og S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost. Når jeg har fått meg disse 3 spillene er mitt liv komplett...så lenge det varer!

Lenke til kommentar

Har nettopp fått øynene opp for dette spillet. Det virker jo mildt sagt KONGE! Siden jeg nettopp har sperret øynene opp for det, har jeg ikke så altfor mye info. Bl.a. lurer jeg på om dette blir et spill der man betaler for spillet, men ikke for online spilling, eller om man må betale en fast sum for å spille det på nettet. Isåfall, hvor mye er det snakk om?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-04 20:47, RogueFreak skrev:

Det var sagt omvendt; 10/09 i USA og 19/09 i EU, men det ser ut som hele EU-releasen er satt tilbake en uke. US har jeg ikke hørt noe mer om.





 

nei!!!, spillet skulle komme/kommer før til europa og etterpå til usa, ville hvert tåpelig av svenskene og slippe spille 10 dager senere i det landet det blir laget i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...