Megnus Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Hei noen andre som har sett denne nye skjærmen? Lurte litt på pris..... Men alvorlig talt. Er ikke 30" litt for mye? Det må jo være skadelig å måtte flytte så mye på øynene og hodet hele tiden for å få med seg allt. Hva mener dere? Og litt infor til. De som skal kjøpe dells 24 tommer nå. Vent til begynnelsen av neste år. Den vil falle mye i pris i og med at 30 tommeren kommer i USA nå i Desember Endret 14. desember 2005 av Zuckron Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg tror Dell allerede har justert ned prisen på 24 tommeren mhp. den nye 30 tommeren. Men håper fremdeles å se 24 tommeren på tilbud etter nyttår. 6490,- eller 6990,- kanskje Lenke til kommentar
jessecd Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 pris på den nye 30": http://accessories.euro.dell.com/sna/Produ....aspx&sku=52670 Lenke til kommentar
aiwuser Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Mener jeg så den var priset til litt over 17.000 tidligere på dagen (11.jan). Nå er den priset til 20.303,-. Mon tro om noen fikk den for 17 lapper? Når vi tenker på prisene på lcd-tv er ikke dette ille. Nå ligger det vel an til at tv forsvinner som begrep. Denne koblet sammen med en multimediapc vil vel være det ultimate underholdningssenter i stua. Forutsatt digitale tvsignaler - f.eks. fra IPTV i HD må det vel bli bra? Har selv prøvd denne kombinasjonen, men da mot 2005FPW skjerm. Selv på en 20 tommer er det ganske herlig, og med 30 tommer må det bli heftig! Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Lurer også på om denne i det hele tatt kan brukes til spill.... Er egentlig i ferd med å kjøpe Dell 2405, men så lanseres jo 2407 nå snart... Jeg biter nok over litt vel mye viss jeg tar 30 tommeren i steden... Noen forslag?? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Du skal ha heftig hardware får å nyte spill i 2560x1600 oppløsning. Eller. Det går da sikkert rimelig smooth hvis du har en någenlunde oppegående maskin. Gleder meg til å se hvor langt ned Dell klarer å presse prisen på denne. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Du skal ha heftig hardware får å nyte spill i 2560x1600 oppløsning. Eller. Det går da sikkert rimelig smooth hvis du har en någenlunde oppegående maskin. Gleder meg til å se hvor langt ned Dell klarer å presse prisen på denne. 5439585[/snapback] Vel..... tror ikke det er maskinen det skal stå på..... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=522166 Men jeg følte kanskje at jeg gikk litt over grensen til hva jeg kunne spille på uten å få seriøse problemer.... Noen som kan se for seg Battlefield 2 på 30 tommer.... Men tanken min var forsåvidt ikke å spille på 30 tommer, men å ha skrivebordet i den størrelsen.... For viss jeg ikke har misforstått helt, så kan du velge en mindre størrelse i spillet, og så får du svarte striper på sidene og over. (viss du ikke strekker det da, noe som blir litt dumt) Hummm.. går litt utover mitt budsjett også da... men viss det er verd noen tusen ekstra, hvorfor ikke... denne virker jo nesten som et bedre kjøp, sånn sett ut fra spesifikasjonene... EDIT: Sånn pr i dag er det "kun" 6388 kr som skiller 2405FPW (og denne modellen erstattes jo med 2407 om ikke lenge).. Sånn sett får man vel veldig mye ekstra skjerm for pengene.... Endret 15. januar 2006 av HeAtHeN Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Det var ikke så mye bilder i denne tråden så derfor følger det her: Flash visning Forfra: Fra siden: Bakfra: Ovenfra: SIKLE...SIKLE.... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Noen som vet hva forskjellen på 2405 og 2407 er? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Designet? sikkert litt bedre specs også. Heathen: hehe. Nei. skal nok gå relativt greit det der Endret 15. januar 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) hummmm... tror du jeg får firkanta øyne viss jeg ikke sitter lenger unna en 60-70 cm er rimelig hypp på denne, men er litt smånærvøs for at den blir for stor... har en 36 tommers TV, og kan liksom ikke helt se dette for meg... kan jo ikke sitte så nærme å se på den uten at øynene skriker om hjelp... Nå er det vel en viss forskjell her, men likevel...... Noen som har litt erfaring med dette? Endret 15. januar 2006 av HeAtHeN Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg har testa Apple sin 30" og det gikk jo relativt greit å være såpass nærme. selvom hodet måtte beveges mer enn vanlig. Kan kanskje bli drøyt over lang tid. Syns 23"eren til Apple virka mye mer behagelig å bruke over lang tid. Sett deg en en meter fra skjermen så går det nok greit på 30" også. Hvis synet ditt er godt og du ser skriften i såpass høy oppløsning. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 jeg ska ha en skjerm der oppløsningen helst er 2560x1600 og kan godt være CRT skjerm for jeg bruker XFX ultra XXX og gidder ikke dra 1280x1024 mere vil ha noe mere HEFTIG!! hvilken LCD skal jeg kjøpe eller CRT skjerm for og spille med dette? Lenke til kommentar
smy Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Noen som kan se for seg Battlefield 2 på 30 tommer.... Å ja da det går lett men det krever gansk bra mye med skjermkort-power for spill på en 30" og da er jeg glad at jeg har sli min kan dere tro. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 spiller tildaglig på en 32" Viewpia (LG/Philips interiør) LCD TV, funker som F. eneste negative er at TV'en "sliter" på svart, ellers så mistenker jeg at TV'en har .15-.25 sek. tidslagg på signalet semt fra skjermkort til skjerm, skjermen har 8ms grå til grå delay. Dell's specs er vel litt sprekere, mye bedre på svart farge og har muligens samme delay fra skjermkort til skjerm som min har Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ingen vits i å bumpe en eldgammel tråd. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg