Melvin Snerken Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Dioder bilder eller? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Tok et bilde med mobilen, så får bli det nå, kan ta med digitalkameraet en annen dag heller. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Diodeinstrumenter1 Diodeinstrumenter2 Vel, tok bilde idag, kom på det idag jeg var på vei ut bilen, så tok de nesten i farta. Bildene ble elendige. Skal se om jeg får tatt noen bedre ei gang. Men må få tilbake god-cam'et først da. Endret 27. september 2006 av nikk0 Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Droppet panserforlenger for øyeblikket, da jeg skal på eu-kontroll til våren, og der går slikt IKKE igjennom. Derfor blir det øyelokk forløpig. Begynte på noen igår, og sånn er de blitt til nå: Mye pussing og sparkling igjen ennå før jeg kan finne kompresoren og lakksprøyta. Nå, hva synes folk? Er greit med litt feedback! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Blir fint det der Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Får nesten litt skyline følelse av den fronten der gitt Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Får nesten litt skyline følelse av den fronten der gitt 6978015[/snapback] Det var vel litt vel, men liker den grillen i grunnen. Fornøyd med meg selv der, får håpe jeg kan få øyelokkene like bra som jeg fikk grillen til. Her er noen helt ny bilder av bilen, da jeg greide å slette de andre fra weben: Feedback always wanted! Si ifra vist det er noe jeg kan/bør gjøre med den? Jo finere jo bedre..! =D Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ei sri-vinge bør vere ganske så høgt prioritert. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Nja, den er så standard. Kunne tenkt meg enn .litt. større en, men ikke noe voldsomt, men noen lignende denne: [link til spoiler hos bsbildeler.no] Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Greit at den er standard, men den er òg den finaste vinga til Primera. Den du linka til trur eg ikkje at eg skal sei så veldig mykje om. Ikkje heilt min smak for å sei det slik. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Senkesett og skjørter er uansett førsteprioritet. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Vel ingen bilder idag, men har montert senkesett, kun 30 mm. Det var ikke for å få den noe veldig lavere, men stivere! Og det ble den definitivt. Men satt på vinterdekk for litt siden, så så veldig gøy var det ikke. =( Men merket det godt alikavel. Så med 17-tommerne blir det nok knall. Har også stab-stag på lista. Sideskjørt ligger nå i garasjen, vet ikke om jeg venter til etter vinteren med å montere de. leppe foran og bak er under utarbeiding.. Greier ikke helt å få bestem meg. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Vel, ingen bilder i dag heller. Snarere bare en negativ oppdatering. =( Var på hjulstillingskontroll igår, der viste det seg at de ikke kunne gjøre noe før jeg byttet v. øvre bærearm og et svinglager. (3k i deler) Så nå skal jeg av å hente det å se om jeg kan få fikset det etterhvert.. Måtte bare få deg ut! Løp ei mil i går ettermiddag for å løpe av meg forbannelsen. =/ Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hvorfor har du det stygge og rustne hengerfeste på bilen? OJ! Det var litt av en bump! Endret 28. mai 2007 av Blablaa Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Det er fjerne for lenge siden. Men ble liksom ikke til noe mer med denne bilen, siden jeg drepte toppen på nytt igjen, og bilen har stått stille 5mnd i garasjen, fikk den igang igjen forrgie helg, og så røyk vannpumpa i går, etter å ha gått 15 mil. Kan jo si jeg er temmelig lei denne bilen, så den går billig nå. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skjedd noe mere her eller? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Nope, står på 4 bukker i garasjen, byttet en god del av forstillinga, ny org. eksos, etc.. Skal snart på etterkontroll, og deretter skal den selges! Lenke til kommentar
Ten-7 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei, eg har ein Nissan primera 2.0 16v twin cam. Eg har tenkt å montere powerfilter, men så ligger filteret opp på motoren? Er det noe som har enn idè om hva jeg må gjøre? MVH Stian:) Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Ja, slik gjøres det: Gå inn på Nissan Car Club Norway forumet, der finner du mye nyttig info om bl.a Primera.. Eller trykk på DENNE linken, så kommer du direkte til en how:to på montering av KN filter på SR20Di motoren som du da tydeligvis har.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tråden stenges etter ønske fra trådstarter da bilen er solgt. Hvis ønsket åpnet igjen senere, er det bare å ta kontakt. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg