- mOtz^ - Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Så morro! Altids kult å oppklare ett problem mann har slitt med. Da blir det ikke noe salg av Primera`en likevel (*håpe veldig*)? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Nei, ikke ennå iallfall. Men byr noen med 50 høvdinger elns, så ryker den uansett.. Men nå har jeg bestilt inn 2 nye forsterkere, touchscreen, tastatur, gps, usb-fm modul, etc, så nå blir det CARPUTER etterhvert. =D Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 åå! *sikle veldig!* Hvor mye måtte du ut for alt tilsammen? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Har ikke kjøpt alt på en gang, så det vet jeg faktisk ikke heldigvis. Men kan si så at bare multimedia biten er på langt over 10 lapper, og da kommer anlegget i tillegg. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 hmm, lurte litt på om jeg skulle spare opp til en skjerm som ligger rundt 3000,-. Jeg vil uansett trenge en laptop siden til studier, så hvorfor ikke kjøpe den med en gang. Kanskje jeg kan få til noen gode løsninger til hvor jeg skal ha laptopen i bilen. Om jeg f.x. setter den i hanskerommet eller no. Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 tok meg den frihet og hærpe litt på bilen din Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Stilig. Er det fangeren fra streetdesign.no du har hengt på? Selv vil jeg modde til en civicfanger på bilen. Denne: Er vist ikke store forskjellene. Største forskjellen er vist at jeg må kappe vekk det mellom lyktene, å sparkle det igjen igjen på en måte.. Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 skal du først ha på noe så r dette emust :) http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6807 Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Njæææh.. Liker det bakfangeren, men that's it. Og så liker jeg å lage tingene selv, altså cut'n'paste på ei vectra a bakleppe, og modding av en civicfanger.. OG så må jeg finne noen sideskjørt jeg liker. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Legger til noen få bilder fra da jeg byttet topppakning, så får dere et lite innblikk i hva det er jeg slet med. Sånn ser motoren ut altså. *doh* Slik er det under toppdekselet. Her har vi mannet oss opp å begynt å gjøre noe. Fjernet en skog med slanger, ledninger, bukker og kammer, bl.a.... Så dreit vi oss ut, når vi skulle "låse" reg.kjedet. Meningen var at den "plug" skulle forhindre at kjedestrammeren skulle løse ut. Den planen gikk til helvete. Så da var det bare å tappe olja og skiten, og ut med strammeren. Som forøvrig må i skrustikke (e.l.) for å stramme inn igjen. Der har vi nettopp løftet av toppen, med innsugsmanifold og det hele. Slik ser en topp ut. *sjokk* Og slik ser motor'n ut når det ikke er noen topp på. Nok et bilde av blokka. Vist du ser på tannhjulene som egentlig skal henge på kammene, så er de festet til kjede med strips, så de ikke skal komme ut av posisjon. Tannhjulet nederst er det liten sjanse for at det hopper på, pga. kjede sitter veldig stramt der nede. Men det er ALLTID en risiko ved sånn operasjoner som dette. Toppen er på igjen, og tiltrekningen er i gang. Men Anders' superprimitive momentnøkkel. (Anders er b.t.w. fyren som hjalp meg. Han er eier av en FLOTT hvit p11 sri.) Her har Anders fått drømmejobben; sette på en liten slangebit, og stramme det til etterpå. Man kommer kun til meg ei hånd om gangen, så det sier vel litt om hvor gøy det er? Kan i tillegg legge til at det er denne slangen jeg nettopp nå har byttet, siden vi greide å ødelegge den når vi satt den på. =/ Bilder av det kommer HELT nederst igjen. Litt besøk er vel viktig..? Der ser du btw. Anders sin p11. (Den er gøy!) Fikk ikke med alle bilene på 1 bilde.. Den røde der er forresten en P10 1.6 SRI (!?) Her er den gamle slangen jeg tok av (ødela den når jeg tok den av). Og den nye. Og opp DER (rød ring), skal den plasseres. Plasseringen i seg selv, er hard nok, om ikke det i tillegg er så trangt at jeg kun kommer opp med ei hånd om ganga. =/ Har forresten også montert nye LED-parklys: Slik det bilen min ut nå da: Vet at endestykket er litt "overkill". Men fikk det svinbillig. Gromlyd! Får se om jeg kjøper ett nytt når/hvis jeg får på ei bakleppe. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg syns endestykket ditt var fint, det passet Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Enig... Ikke noe "overkill" der.... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hengerfeste? Tenkt og ta bort? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Japp, jeg sikler på et avtagbart. Men da jeg bruker hengerfestet 3-4 ganger i uka, kan jeg ikke fjerne det heller. =/ Noen som forresten vet om man kan trekke like mye på et slikt avtagbart et? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Har vel ikke lyst til å ta en tilsvarende jobb på min vel? Ser veldig bra ut, tøfft endestykke Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Sikkert, et hengerfeste er vel et hengefeste.. De fleste nye biler har det idag... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Har vel ikke lyst til å ta en tilsvarende jobb på min vel? Ser veldig bra ut, tøfft endestykke 6869595[/snapback] Hvilken jobb? Sveise eksos? Trukke det nei, er en drittjobb. Mye tilpassing, når alt er custom. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 neinei, fornøyd med potte og eksos på min bil jeg Tenkte mere på noe opprensgning av motor Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Nei, den jobben tar jeg ikke på meg med mindre du betaler meg mer enn ett nissan verksted! Jeg og en kompis sto i over 50 timer for å få det i orden! + at jeg har brukt 10 timer i ettertid på å bytte slanger som vi ødela, og å skru i skruer som ble til overs. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Kan forresten legge til at jeg har montert dioder fra "dioder.no", i instrumenter og slikt. Ble helt sjef. Skal ta et bilde i kveld! Eller så ble prisen på avtagbare hengerfeste over 5.000,- hos bilextra! Og hos nissan skulle de bare ha 3.200,- for det, men nissan har SELVFØLGELIG sluttet å produsere det, og ingen forhandlere som har på lager. *knurre* Derfor blir det nok til at jeg fjerner det når jeg får firmabilen, noe som jeg regner med kommer i nær fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg