beji Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 heisann, har nå kjøpt min andre tv link for og prøve og fjernstyre den nye tuneren som vi fikk med Canaldigital abonementet. Først kjøpte jeg en Digitaly tv-link og deretter en Thompson som canaldigital annonserte på siden for forhandlere. Butikken jeg kjøpte av bestillte akkurat denne til meg. Men etter at jeg har koblet opp har jeg ennå samme feil :x jeg kan fortsatt ikke fjernstyre Tuneren (Canaldigital CDC-700 ST). Hva kan være feil har sjekket koblinger flere ganger og fulgt innsturskjonsboken til punkt og prikke. Hva kan være galt?? noen som har opplevd det samme? noen som vet om noen tv-linker som virkelig fungerer på denne tuneren? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Du bruker den tynne ledningen med sensorer som man klistrer foran tuneren? Og det funker ikke? Tre folk jeg kjenner bruker trådløse overføringer fra Clas. To av dem med Canal Digital-tunere og en med en Force. Alle tre kan bruke fjernkontrollen gjennom dem, og alt fungerer fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå