gamerman Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Har bestilt Creative SB X-Fi XtremeMusic PCI, Retail nå også lurer jeg på litt forskjellig : Akselererte bildefrekvenser i spill ? Gir dette dårlige FPS , Smoothing osv fordi bildet blir bedre ? Lett å koble opp ? Mye bugs i softwaren ? Spiller mye musikk men 5.1 på film er viktig , hvordan er dette kortet på det ? Håper jeg kan få noen svar Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 lite/ingenting å si på fps. er ikke noe vanskeligere å koble opp enn andre lydkort. har ikke merka bugs, lydkortet funker fint til film også såklart men best er det i spill Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 lite/ingenting å si på fps. er ikke noe vanskeligere å koble opp enn andre lydkort. har ikke merka bugs, lydkortet funker fint til film også såklart men best er det i spill 5301493[/snapback] Ok men det egner seg til musikk avspilling også ? Jeg tror jeg klarer å koble det opp når jeg har en Manual fra 5.1 systemet mitt og lydkortet vel ? Skulle ikke være så vanskelig Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 aksellererte bildefrekvenser i spill? Står det virkelig det på nettsidene til komplett? *se igjen* herregud for noe mega marketinghype! Lenke til kommentar
Raz Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Høyere fps... er ikke det en ørliten sannhet i det? Jeg mener siden X-Fi avlaster cpu mer enn noe annet lydkort har gjort før? Jeg prater ikke om noe merkbare greier, men en liten teoretisk mulighet? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Synes denne trenden med at alle invisterer flere 1000,- i lydkort bare for noen få ekstra fps i spill er litt sær. Lydkort kjøper en for lydkvalitet! Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Høyere fps... er ikke det en ørliten sannhet i det? Jeg mener siden X-Fi avlaster cpu mer enn noe annet lydkort har gjort før? Jeg prater ikke om noe merkbare greier, men en liten teoretisk mulighet? 5302454[/snapback] Det er heller slik at lydkortet bruker mer watt, enn at den avlaster selve cpu'en... Endret 16. desember 2005 av MrJavalava Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Synes denne trenden med at alle invisterer flere 1000,- i lydkort bare for noen få ekstra fps i spill er litt sær. Lydkort kjøper en for lydkvalitet! 5302477[/snapback] *HOST* Jeg skal ha for lyden skyld , jeg bare lurte på hva dette med akselerer bilde frekvensen var Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Høyere fps... er ikke det en ørliten sannhet i det? Jeg mener siden X-Fi avlaster cpu mer enn noe annet lydkort har gjort før? Jeg prater ikke om noe merkbare greier, men en liten teoretisk mulighet? 5302454[/snapback] det er jeg med på...men å liste det opp som en "feature"?...drøyt til det ekstreme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå