hølands_gutt Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 okey jeg fått motip lakk, nå lurer jeg litt på mål og litt sånn, det som er negativt er at det kommer til og bli sinnsykt tungt med treverk, og kanskje den ikke trenger til og bli så sinnsykt stor! tenker ettersom vist jeg skal ha vannkjøling på toppen! bestilt 12 bokser med lakk, svart og blått! tror det er best! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 12 bokser? Tror det burde holde da Til mitt prosjekt så tror jeg det kommer til å gå med 2 bokser sort matt, 2 bokser grunning og 1 boks med klarlakk Sjekk linken i signatur da Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) ja fikk 6 for 250kr også 12 for 350kr :S Endret 17. desember 2005 av hølands_gutt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 ja fikk 6 for 250kr også 12 for 350kr :S 5305873[/snapback] najs pris. Øøøø, skjønte heller ikke hvilken butikk mekk er. har aldrig hørt om den. blir vel 12 bokser på meg hvis det er så billig da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Mekk-butikk er vel et alias for Byggmaker eller no lignende.. Byggvarer osv..! Uansett var jo det ganske fin pris da, ved tanke på at det var Motip! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Mekk-butikk er vel et alias for Byggmaker eller no lignende.. Byggvarer osv..!Uansett var jo det ganske fin pris da, ved tanke på at det var Motip! 5306019[/snapback] Spank you verry much Skal fikse meg en forsyning med disse boksene Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 ok jeg har fått plexiglasset, veldig fornøyd er en 3 mm plexi, tåler ikke mye men jeg skal nok klare og få plass inntil treverket, men en ny gummilist trengs! men jeg tenkte sånn chrome-list... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Anbefaler deg å fjerne bildet i signaturen din og lese retningslinjene fort som fy hølands_gutt!.. Dropp list og sats heller på å mekke en fin kant. Eventuelt kan du bruke en kabel og snitte den opp med en tapetkni og vips så har du list! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 update* jeg har begynt på skolen igjen, fått trevarer, og mål har jeg fått regnet! H:57cm B:25-30cm D:60cm fått mange sponsor idet siste! vil si takk og tusen takk! LCD-display verdt :200kr plexiglass verdt:100 kr viftegrill 4 stk:200kr jeg vet ikke om jeg skal sette på vannavkjøling, eller om den funker! det sitter på en socket-a vannblokk, og jeg driver og er på utkikk på HK,ram og prossorer! ettersom jeg skal ha denna pcen til og gå rundt!vis det er noen som selger HK eller prosseror socket -A så si send meg mail eller PM meg! vannavkjølinga der imot har ikke vært brukt på 1 år, så jeg kommer kanskje til fikse den og se på om den funker idet hele tatt! trevarene var bra fikk taket på en finer-plate en ganske stor, men ikke så bred, men jeg kan like godt lime på 2 plater sammen! eller om jeg finner noe annet det for jeg se! neste oppgave er og tegne dette, finne ut om målene er bra nok, og ikke minst om dette vil sitte sammen! vis dere har noen ideer om hvor jeg burde plassere vannavkjølinga? jeg vil helst ha laget alt på toppen, så jeg ikke tar så mye plass av kabinettet! og om det er flere sponsorer som vil sponse meg noe! så send meg en email eller en PM! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvem er det som har sponsa deg da? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Vil anbefale deg å få inn blider av dette prosjektet ganske snart eller må tråden overføres case-mods-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå