Gå til innhold

God service med Eizo!


Anbefalte innlegg

Kjøpte i januar en Eizo L550 hos komplett. Oppdaget for noen uker siden en ca 7mm lang rødlig strek midt på skjermen. Var ikke som en vanlig pixelfeil(er), men irriterende var den. Sist søndag bestemte jeg meg for å sende den norske importøren av Eizo, Anovo, en mail hvor jeg fortalte om problemet. Fikk mandag morgen svar at jeg måtte gå inn på anovo.no og fylle ut et skjema for retur/reklamasjon/garanti. Gjorde det mandag ettermiddag og tenkte at det ville ta 100 år, men tirsdag ettermiddag fikk jeg sånn automatisk mail hvor det står at statusen er ferdigbehandlet, og at det gikk på garanti. Stod at ny skjerm var sendt, og jeg kunne følge pakken med pakkesporing. Fikk skjermen idag og bruker den nå. Har riktignok en liten pixelfeil, men det er ingenting i forhold til hva det var før.

 

Synes dette var god ikke minst rask service! Den gamle skjermen putter jeg i samme boks og klistrer på retur lapp, og leverer den på posten innen 3 dager..

 

Gå for Eizo! :D

 

Edit: Har riktignok funnet 2 defekte pixeler til. Én lyseblå som nesten ikke synes og én rød. Totalt to røde. Dette er jo ikke noe Anovo har skyld i, men irriterende er det. :mad:

Endret av moestue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...