McMuffin Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Er det noen som har erfaring med dette kabinettet her? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Det er jo Q-Tec da... Ville ikke kjøpt det.. Legg heller i noen spenn å kjøp noe skikkelig.. Edit: Innlegg 333 Endret 14. desember 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Det kabinette ville jeg ikke kjøpt med mindre du har hørselsvern !! Det bråker sykt og er stygt! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Som du ser er det nok ikke "kvalitetskabinett". Gå for noe annet. Lian-Li kan anbefales, hvis du vil opp i den prisklassen. Ellers så er vel Thermaltake helt ok. Chieftec er vel også ok. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Ok... Har ikke tenkt å bruke så mye spenn på et kabinett, så lenge det er greit å bygge i, ser fint ut, ikke bråker og ikke utstråler plastfølelse så er et greit for meg... Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Et kabinett kan vel ikke være bråkete? Var innom Datakjeden her om dagen og så nevnte kabinett. Og ja, det oser plastikk. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ville heller gått for det her kabinettet.. det ser bedre ut, det er billigere og det er ikke q-tec... ellers kan du jo selv ta en titt her og se om du finner noe du liker Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Jaja, jeg finner nok noe..... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307233&cks=PRL har det selv i svart. Bråker litt, men hører det ikke ettersom jeg alltid har noe lyd på. Nå har jeg dratt ut den ene kabinettvifta, så det er prosessoren som bråker her. Det lyser blått på undersiden av døren. Det står nemesis i rødt på døren, den lyser ikke vanligvis, men hver gang det skrives til hardisken gjør det! Det greiene på siden er en vifte som trekker luft inn (er et filter) og så lyser vifta blått. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Ja, det så jo ikke så verst ut, men litt mye alienware-deisgn spør du meg... Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Addtronics er lett å modde og bråker ikke så mye.... Addtronics Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Må jo litt modding til for at det skal bli fint da.. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Hadde egentlig tenkt meg et kabinett med samme utseende som det Q-tec kabinettet nevnt øverst. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et lignende(Kvalitet)? Lenke til kommentar
simlim Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Det er så langt fra et kvalitets kabinett du kan komme, hvis du skal ha litt mindre kvaltitet kan du stifte sammen noen A4 ark! Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Denne har jeg kjøpt hos SHG: V35 Case, Micro-ATX, USB Front, Black, 350Watt = 323,- Funker ganske bra. Jeg byttet ut PSU dog fordi jeg trenger mer juice og bedre lufting. Billigste jeg fant i Databutikken: Q-tec L-DT Black, 350Watt = 255,- (er det ikke billig ?) Til venste SHG, til høyre Databutikken. Endret 22. desember 2005 av vitamin2 Lenke til kommentar
Thomassg Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Hadde egentlig tenkt meg et kabinett med samme utseende som det Q-tec kabinettet nevnt øverst. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et lignende(Kvalitet)? 5324301[/snapback] Ja! En kamerat har et lignende et! Det er heter Aerocool! www.3dfxcool.no Endret 22. desember 2005 av gutt91 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Ja, det så ikke så verst ut det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå