en mann Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg vet ikke om jeg skal poste dette i humor, men jeg vil se på dette som en tilbakemelding. Kan dere ta de som feilposter litt mer i nakkeskinnet? Det er tydelig at de gir en god f43n i hvor de poster, ergo driter de i å gjøre forumet til en seriøs plass. (Etter tid). Dette har vært fremme før, men det er da ekstremt (sjekk bildet) hvor folk feilposter. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 en ting, "søppel" blir ikke vist i "siste meldinger", men "feilposter" blir. Hvorfor ikke fjerne "feilposter" også? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 15:35, Anders Leipsland skrev:en ting, "søppel" blir ikke vist i "siste meldinger", men "feilposter" blir. Hvorfor ikke fjerne "feilposter" også? Godt poeng :smile: Skal få Amund til å se på det. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Feilposter blir nesten aldri svart på, siden de fleste blir stengt, dvs at de raser nedover på listen. At Søppel ikke kommer i Siste meldinger er genistrek av HW.no. _________________ Gi meg dine penger. [ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-09-04 15:43 ] Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hva med å legge til en bekreftelse på at personen virkelig har lagt tråden i riktig kategori. Mener det har vært nevnt tidligere. Dessuten likte jeg ideen til Anders Leipsland :smile: Lenke til kommentar
amund Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 15:35, Anders Leipsland skrev:en ting, "søppel" blir ikke vist i "siste meldinger", men "feilposter" blir. Hvorfor ikke fjerne "feilposter" også? Fikset. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå