Pep Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Er det noe å vinne på å flashe inn en nyere bios i mitt ATI X800 Pro kort? Noen som har erfaring? Hvilke steder kan man finne de mest oppdaterte filene/programmene for dette eventuelt? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hvis du har et VIVO kort kan du bytte Bios. Her kan du laste ned Bios og Flashe program Her er en link til hvordan du kan gjøre det Og her en tråd jeg vil anbefale at du leser hvis du skal Softmodde. Mye nyttig informasjon. Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Er det bare et standard PRO kort, så kan det ikke flashes med en bios. Men etter som jeg husker så kan det softmoddes til xt pe på en annen måte. Men hvordan, husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Pep Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Takk for svar. Det er ett standard X800 Pro ja. Så da blir det verre altså? Det med å flashe til XT PE er jo sinnsykt interessant. Noen som har noe info om det?Erfaring? Det fungerer? Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Det fungere bra med flashing til XT PE ja. Gjorde det selv med mitt gammle kort. Gikk fra rund 4000 til over 6000 i 3dMark 05. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Det funker bra ja, men det må være ett VIVO kort for at det skal funke. Lenke til kommentar
Pep Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Fristende Skal sjekke om jeg har VIVO. Takk så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå