Scotty Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Bikerjenta: Wow, this is cool. Ive never brought a guy home before. This is wild, huh!So, what do you wanna do today? Do you wanna go to the park? Oh my good, do you know what would be great? ..The farmers marked! Earl: The whos what? Det strammet smilebåndet litt. Endret 6. januar 2006 av .Scotty. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Genial serie! Holdt på å pisse på meg når han våkna opp med biker-berta i episode 4 :!: Enkelt en av de beste komedieseriene jeg har vært borti. 5391769[/snapback] Haha, han orka ikke så mye av det fløte tryne der nei. Fake-død var jo en ypperlig ting og gjøre. 5393663[/snapback] Spoiler-tags, takk. Heldigvis har jeg sett serien fra før av. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 En ting irriterer meg, hvorfor skal alltid de gode programmene gå så sent på kvelden? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Morsom serie! Bra å ha noen bra komedie-serier også, ikke bare action.. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) My Name Is Earl har begynt å krype opp blant mine favorittserier, det er ganske klart. Så vel omtrent alle episodene på en dag jeg også, fantastisk mye morsomt. Broren til Earl er jo hysterisk til tider, synes ikke Earl selv er så vanvittig morsom, mer de andre karakterene som står for høydepunktene, synes jeg. Endret 7. januar 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Må si meg enig at Earl (Jason Lee) ikke alltid er så morsom, men han er veldig realistisk. Jeg liker sjokkreaksjonene hans: Da Earl holdt på å spy i dassen og så at Joy var gravid, da hun skulle dusje. Da Joy fikk bilen til Earl tauet på innpound uten å vite at lotto-pengene til Earl var der. Earl tenkte han var heldig at Joy ikke visste det, men så kom Randy og røpte om pengene. Ansiktet til Earl der var priseless! Endret 7. januar 2006 av Xs2n0n Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvis ikke disse utrykkene/fjesene er priceless så vet ikke jeg! Randy, thoose are poisen cookies! Fant foresten 'listen' på internett, vet ikke om det er hele. Men her er den. Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Når kommer de neste episodene foresten?(etter 10) ..Har hørt 'rykter' om at det blir en liten ferie til videre episoder blir sluppet ut, sant? Nr 11 er å få tak i.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Lmao, såg 4 første episodene i dag! Meget bra underholdning all the way Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 De første episodene var virkelig en fryd for øyet. Masse svart humor Noen som vet hvor mange episoder som er planlagt å lage? Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Frem til nå er det sluppet 12 episoder, å de ser ikke ut til å gi seg med det første Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hehe, jeg må bare le av episoden som gikk i går. Det var bra underholdning. Noen utrolige morsomme episoder innimellom Hey, where's sonny? Da han sitter i Bin laden maska og ser på stripping i stedet for å hjelpe earl med innbruddet Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 er det noe reprise en eller annen gang på den som gikk i går på tv3? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 I verste fall kan du sikkert laste ned den første episoden fra nettet. Ingen grunn til å gråte om du misset den uansett (ja jeg så den). Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Den går i reprise (tv3 seff) 23.20 på søndagskveld Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Så på første episode igår. Utrolig bra! Torsdagene på TV3 blir koselige fremover! Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Enig med H4ngm4N. Prison Break, my name is earl.. herlig kveld Forresten lå omtrent på gulvet å lo til tider, bare i første episode. Makan til genial serie :!: Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Sykt bra den reklamen som går for tiden.. -Smoking is bad. - Smoking is bad. *En pil kommer rett mot veggen* *Joy lader bueskyteren sin* - I don't want to die. - I don't wanna die. *Enda en pil kommer mot veggen* Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Noen som har sendeplan for denne serien? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Noen som har sendeplan for denne serien? 5440068[/snapback] her finner du en tabell over når det sendes osvosv edit: Du finner det her også, + "listen" Scotty Endret 15. januar 2006 av .Scotty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå