sluffy Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Heihei. Jeg har et lite problem, som ser ut til å ha fire mulige løsninger. Problemet er at jeg aldri klarer å rekke bussen til skolen, løsningene er: 1. Kjøpe ny vekkerklokke. 2. Få Gaia Trafikk til å legge om rutene. 3. Ta taxi til skolen hver dag. 4. Kjøpe en bil. Siden alternativ 4 er nest mest fornuftig, har jeg litt lyst å prøve å få dette til. Nå er jeg bare en fattig liten elev, som egentlig ikke trenger den bilen, så jeg har satt opp en del kriterier, for at dette i det hele tatt skal kunne fungere. - Bilen må koste under 10 000,-, aller helst mye mindre. - Bilen må ikke ha kjørt lenger enn 25 000 mil. - Bilen må ha så liten motor som overhodet mulig. - Bilen må være så liten at motoren klarer å flytte den. - Bilen må være billig å forsikre på pappaen min. - Bilen bør ikke være ødelagt. - Bilen bør ha firehjulsdrift. - Bilen må være EØS-godkjent hvertfall ut 2006. Siden jeg ikke har masse penger, og bilen aldri skal delta i noe dragrace (eller andre former for billøp), er en liten motor ypperlig. Grunnen til at jeg vil ha firehjulsdrift, er at jeg vil være sikker på å klare å komme meg på hytten med den. Jeg vil også ha med meg et par ski på fjellet innimellom, så det bør være mulig å få tak i takgrind og kjettinger til bilen. Slik jeg ser det, høres dette veldig ut som en japaner. Jeg håper det går an å få tak i noe slikt. På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Karnsje en Toyota Tercel 4wd Stasjonsvogn kunne vært noe ? stygg som juling og egentlig ikke stor i det hele tatt men den har 4wd og liten motor og er billig og forsikre Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) subaru justy Liten, enda mindre motor, 4x4 og stygg som juling. Fra 5000 og oppover *edit: men man får sikkert mye fancy på vekkeklokkefronten for 10 lapper Endret 14. desember 2005 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Her har du to "fine": http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=950747 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=939960 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå