kimaeven Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei, jeg har internett gjennom telenor avidi 512/128 Jeg får ikke til mer enn 30-35 kB/s nr jeg laster ned. Bor i Trondheim. Er det noen andre som har så trege hastigheter. Den skal jo være omtrent det dobbelte. Hilsen Kim Lenke til kommentar
twarr Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei! Det er ganske mange som har problemer med lav download hastighet via avidi.. Men visst du bor i Trondheim så sats på nextgentel eller Tele2 adsl!!! Lenke til kommentar
kimaeven Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Hvordan vet du deT?? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Eg har lest rundt om på forumet, og har lest mange inlegg om download er dårlig med telenor avidi... Men tele2 adsl er rinelig og bra (rimeligast), og nextgentel er også veldig bra.. Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg hadde Telenor Avidi i Bergen og var storfornøyd! Var jo knall hastighet! Men det var etter at jeg tok kontakt med Avidi og ba de sette opp hastigheten min til det jeg hadde krav på (1024/256) Lenke til kommentar
simenp Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 fornøyd med stjelehor? why? Vær vennlig, dropp jalla-løsningen til stjelehor, og få deg en skikkelig linje fra NextGenTel. Tele2 er ok, men har også CD med bloatware for å få linjen din til å virke... Bestiller jeg ADSL, bestiller jeg en linje, ikke noe norman bloat og fjas, og CD med instillinger og drit. Hold dere unna denslags, NGT er bare å plugge i... Når dere først får levert fra NGT da vel og merke... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå