IceDale Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg deler lesesal med en kar som har det mest "klakkete" tastaturet i verden. Han har endelig sagt seg villig til å kjøpe et nytt og vil at jeg skal plukke det ut til ham. Noen som har gode tips til tastatur i semi-stille rom? Tenkte selv på saitek eclipse siden dette er anbefalt og vistnok var stille Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Start->Programmer->Tilbehør->tilgjenglighet->skjermtastatur! Ellers syntes jeg Logitech sine UltraX tastatur evt dinovo er ganske stille Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 ville gått for et av de som har utforming som bærbare, men helt stille blir det nok ikke. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Start->Programmer->Tilbehør->tilgjenglighet->skjermtastatur! Ellers syntes jeg Logitech sine UltraX tastatur evt dinovo er ganske stille 5295436[/snapback] Er ultraX stille? Jeg har et par, og ingen av de er noe i nærheten av hva jeg vil kalle stille. AtW Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 så tungvint da gitt! (Skriver dette med musa). God musetrim da! Lenke til kommentar
kvase Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 denne er jo helt topp http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305377&cks=FRO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå