MarkusG Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Er det stor forskjell på bildekvaliteten mellom disse 3? Er det stor forskjell på F.eks. Epson TW600 og DiBoss 32" LCD Endret 14. desember 2005 av makos Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Ingen som kan gi et svar? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 *bump*+ *14 tegn* Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Det kommer jo veldig an på hva du skal bruke greiene til da. Jeg hadde en vanlig 4:3 crt-tv fra før, så da falt valget på prosjektor. Tv'n brukes til småtitting på tv, og prosjektoren brukes til viktige tv-programmer, filmer og spilling. STORT bilde! Har du ikke tv fra før, er det vel greiest å gå for en flatskjerm. For mest spilling; LCD og for mest filmtitting; plasma. Hvilke behov har du? Og hvor tykk lommebok? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Tynn lommebok Men kjøper ikke noe billig dritt heller... Tror jeg kommer til å vente litt også kjøpe meg en Epson TW600 Kommer til å se TV, bruke PC spill og Xbox 360 Endret 23. desember 2005 av makos Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tror nok det er en temmelig god prosjektør ja. Husk å regne med lerret og signalkabel til prisen. Hadde jeg skulle kjøpt prosjektor i den prisklassen nå, tror jeg heller jeg hadde gått for Panasonic PT-AE700E eller PT-AE900. Du må også huske at de fleste prosjektorer ikke har tv-tuner. Dvs at du må ha det i tillegg for å kunne se på tv. F.eks. en parabol-tuner eller en videospiller funker fint. Netshop har også en finfin og "rimelig" standalone tv-tuner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå