larbjov Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 AVG antivirus fant plutselig virus i minne, men fjerner det ikke. Hva slags program kan fjerne virus i minne? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hva heter viruset? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hva slags program kan fjerne virus i minne? 5293114[/snapback] Slå av maskinen så vil alt i minnet forsvinne (NB ikke dvale). Kommer viruset igjen har du det i en eller annen fil som sparkes igang når opertivsystemet starter. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Bruk gjerne redningsdiskettet (eller lignende) så du får fjernet virusene før du kommer inn i windows(?). Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Eller du kan bare teste å boote i safe mode Lenke til kommentar
larbjov Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Bruker Avast Antivirus. Når jeg starter det opp sier den at jeg har virus i minne, så tar den en restart og søker før den laster windows, men da fungerer ikke tastaturet så jeg får ikke fjerna det den finner der :S Derfor lurte jeg på om det finnes andre programmer som er spesialisert på å fjerne virus i minne. Om jeg slår PCen av og så på er får jeg beskjed om at det fortsatt er virus i minne. Har ingen diskett for å søke med avast i dos ettersom avast ikke lager slike disketter. Kan Norton hjelpe, har det, men ikke installert. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 post hijackthisloggen(sig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå