Kanetheheatsink Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hei! Har savnet den colaen lenge nå, og lurte på om noen her viste om det er en butikk nær drammen som selger den ennå? Og hvorfor sluttet de å lage den? (Om de sluttet selvfølgelig).. Mvh. Lasse Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hei! Har savnet den colaen lenge nå, og lurte på om noen her viste om det er en butikk nær drammen som selger den ennå? Og hvorfor sluttet de å lage den? (Om de sluttet selvfølgelig).. Mvh. Lasse 5293026[/snapback] Jeg har ingen aning om hvor de selger den i Drammen. Det var vel bare en sjekk om hvor mye den solgte i Norge, iom. at den solgte så dårlig ble den fjernet fra markedet... Men Dr. Pepper kan vel ligne litt på smak Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Amerika. De sluttet vel fordi den ikke solgte nok. Finner du den i en butikk nå, så ikke kjøp, den er nok gammel. Tror de satte den ut av produksjon i Norge. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 De selger den på Svinesund (i sverige for de som ikke vet det). Hørte han ene butikksjefen der fortelle at det hadde kommet en med fly fra Tromsø til Gardermoen, hvor han så hadde leid seg bil og kjørt til Svinesund og kjøpt noen brett med vaniljecola. Så hadde han dratt hjem igjen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 et stort antall % av befolkningen syntes den smakte forjævli. Thats why. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Glemmer aldri den kvalmendes smaken jeg fikk når jeg smakte for første gang.. husker de solgte flaskene for ett par kroner per stykk på slutten.. fikk det fortsatt ikke vekk :!: Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Den var drit digg, digger vanilla coke. Synd at såmange ikke likte den. Brenn i h!¤"!¤ hele gjengen (nei da... Skaff dere heller vinger og fly til himmelen) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg savner også vanilla coke, de har det i hvertfall i England. Har aldri sett det i Sverige Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Har de det i England? Sweet, skal dit etter påsken. *Glede seg* Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Glemmer aldri den kvalmendes smaken jeg fikk når jeg smakte for første gang.. husker de solgte flaskene for ett par kroner per stykk på slutten.. fikk det fortsatt ikke vekk :!: 5293121[/snapback] Stemmer! Den smaken var Husker jeg og ei venninne brakk oss Lenge leve Pepsi Max Og, ja, de hadde Vanilla Coke i Sverige for 1 år siden hvertfall.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Sjekka forrige gang jeg var på Svinesund, men de hadde desverre ikke mer igjen.... Skulle gitt mye for å kjenne den deilige smaken igjen... Lenke til kommentar
fossie Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Cherry coke... det var saker, det... *sikle* Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Glemmer aldri den kvalmendes smaken jeg fikk når jeg smakte for første gang.. husker de solgte flaskene for ett par kroner per stykk på slutten.. fikk det fortsatt ikke vekk :!: 5293121[/snapback] Stemmer! Den smaken var Husker jeg og ei venninne brakk oss Lenge leve Pepsi Max Og, ja, de hadde Vanilla Coke i Sverige for 1 år siden hvertfall.. 5293980[/snapback] Om vi visker ut "Max" der, så er vi enige! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Finnes det folk som drikker skvipet enda? Jøss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Sendte mail til Cola Norge ang dette for en stund tilbake, og dem informerte om at den ble ikke lengre produsert i norge, men andre land produserte den fortsatt. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Skal vi gå for en underskriftskampanje? Hadde vi enda vært mange nok til det.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Skal vi gå for en underskriftskampanje?Hadde vi enda vært mange nok til det.... 5296240[/snapback] Hehe.. Det kunne vært en ide.. Eller bare finnet et firma som kan importere. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Kan vel importere selv, evt. dra over til Sverige og hente et par paller, hvis de fortsatt har det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå