SPRCO Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hei! i dag fikk jeg et problem; noen av av Knappene sKriver feil boKstav når jeg trykker på dem, f,eks når jeg trykker på l så får jeg et 3 tall! Sånn er det med gansKe mange av Knappene, Kan n0en hjelpe meg? TaKK Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hadde vært lurt om du skrev hva slags PC og tastatur du har. Du kan du jo prøve å få lånte et tastatur av noen prøve det. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg har vært borti noe av det samme, så skru av hele maskinen og støvsug tastaturet. Fikset tastaturet på en Acer. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Noen som har klart å trykke på Fn og NumLk samtidig her? Sjekk det. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 ok, skal prøve det Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Det funka! Tusen takk TheGizmo! Du er kongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå