Sendell Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 I disse førjulstider er det greit å spare noen kroner. Webshoptesten for årets siste kvartal gir et hint om hvor du handler billigst! Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg synest at det er med for få produkter i testen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Er litt interessant at multicom "plutselig" er oppe i søkelyset igjen, de var vel de største for noen år tilbake når jeg begynte å handle på web, men de forsvant litt fra radaren en stund. AtW Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 hadde ikke gjort noe om de testa flere produkter nei... og kansje lagt til frakt med postoppkrav/handle med kort... eventuelt andre utgifter... mener eg var borti at en butikk skulle ha betalt for å pakke det jeg kjøpte i en eske og masse sånt tull.... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Må si jeg er overrasket over plasseringen til Netshop. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Noen av disse webshopene får du vel bedre prisen om du registrerer deg på også... Lurer på om de som testet prisene logget inn, eller bare så på de prisene som lå ute? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Noen av disse webshopene får du vel bedre prisen om du registrerer deg på også... Lurer på om de som testet prisene logget inn, eller bare så på de prisene som lå ute? 5293470[/snapback] Hva slags opplegg er det? Jeg er fristet til å si at de isåfall fortjener den plasseringen de får med "uinnloggede" priser. AtW Lenke til kommentar
darker Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 shg er sikkert billig, men skulle fått trukket poeng for dårlig nettside. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 ja, sia til sgh er ikke veldig bra... Lenke til kommentar
CeLiCiUm Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Greit de kan være billige, men prøvde å bestille en router derfra, jeg havnet da på 175 kr i frakt med diverse tillegg. Og det syns jeg er dyrt, for en liten eske på rundt 2 kg, kanskje ikke det engang. Avbestilte og gikk heller å kjøpte den på Databutikken i Oslo. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Vaagen Consulting med 2,38 i snitt burde vel nesten være fjernet fra listen. Utrolig mange negative erfaringer med dem rundt om på forumet. De er faktisk de eneste jeg virkelig har lagt merke til ifht dårlig/fraværende service. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Får si hva dere vil om sgh, men jeg har kontaktet dem to ganger og ikke fått svar engang, nei holder meg til norske webshopper der jeg vet hva jeg får ikke minst med tanke på service . Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Problemet med shg er frakt og alt det andre ekstra som koster. De leverer raskt, og svarer raskt på e-mail. Det er min erfaring. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hm , jeg liker siden til SHG, men så er jeg blitt vant til dem. Det med Frakt er en litt spesiell ting, som jeg også nevnte foriege gang de vant, frakt kostnader er 100kr tydligvis uavhenging av hva du bestiller. Får quote meg selv fra foriege tråd: Altså frakt og oppkrav på kr 140 + mva, en tilsvarende ordre fra komplett ville ha kostet meg kr 216,- + mva, altså SHG har vesentlige lavere fraktomkostninger en komplett, Dette gjelder særskilt der du bestiller mange ting, som f- eks kabinett. Dette var 2 store collie Frakt og oppkrav utgjør også her 140 + mvaHos komplett ville frakt + oppkrav for tilsvarende orde utgjort kr 106 + mva Dette var kun få deler, og relativt liten pakke. Men savner tiger sjokoladen,hehe sablabra, hva mener du med alt annet som koster ? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hvorhen er Netshop i denne listen? Har de iheletatt blitt vurdert? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Netshop var vel på 14 plass eller noe tror jeg. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 sablabra, hva mener du med alt annet som koster ? 5294307[/snapback] Tja, jeg vet ikke, oppkrav og slikt sikkert. En kamerat av meg bestilte nettopp en liten ting derifra, og det ble svindyr frakt. Husker ikke helt hva det ble til slutt men... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) uææ, jeg får vondt i øynene av å se på shg sin side, aldri sett en så stygg side før. Også overasket over netshop sin plassering, da dette er den wepshoppen jeg har best erfaring med. Endret 22. desember 2005 av Goz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå