Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppgradert firmware på Dlink -> feilet

Anbefalte innlegg

Oppgradert firmware på Dlink DI-514, men gjorde en "liten" feil (antar jeg). Lastet ned ny firmware fra dlink.com (riktig versjon!), men den foreslo at den skulle hete xxx.dlf (merk dlf og ikke bin). Tenkte ikke på dette når jeg holdt på så jeg fortsatte og oppgradere firmware på Dlink'en. Alt så ok ut til den restartet, etter det har jeg "ikke sett den". Får ikke kontakt med den, får ikke kjørt recovery, ingenting hjelper...

Har søkt på nettet etter svar men ikke funnet noe. Er det håp eller grønnmo neste?

SandSTRand

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppgradert firmware på Dlink DI-514, men gjorde en "liten" feil (antar jeg).  Lastet ned ny firmware fra dlink.com (riktig versjon!), men den foreslo at den skulle hete xxx.dlf (merk dlf og ikke bin).  Tenkte ikke på dette når jeg holdt på så jeg fortsatte og oppgradere firmware på Dlink'en.  Alt så ok ut til den restartet, etter det har jeg "ikke sett den".  Får ikke kontakt med den, får ikke kjørt recovery, ingenting hjelper...

Har søkt på nettet etter svar men ikke funnet noe.  Er det håp eller grønnmo neste?

SandSTRand

5292685[/snapback]

har gjort samma feilen, men da med feil programvare! du kan ringe d-link support, så sender de deg en ny en:) var på nippet til å få en ny router, men så kunne han ikke, fordi jeg hadde lasta ned amerikansk, og ikke norsk oppdatering :mad:

Lenke til kommentar

Hvordan var du tilkoblet routeren når du oppgraderte firmware på den? (kabel eller trådløst)

Prøv å ping routeren fra en pc som er tilkoblet med kabel. Om du ikke har fått IP adresse fra routeren, konfigurer pc-en til å bruke statisk IP 192.168.0.95 (f.eks) og prøv ping. Svarer den, så er det en mulighet for at du skal få tilgang til webgrensesnittet.

Prøv reset: Hold en kulepenn/binders i reset hullet 15-20 sekunder med strømmen påslått.

Om ikke, så er det bare å ringe supporten... Informer dem om at du har prøvd ping og slikt, så sparer du dem for litt tid :)

Mvh,

Sylvarius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...