Gå til innhold

Samsung E730 - T9-ordliste mm.

mushyn

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nå anskaffet meg Samsung E730, etter 3 mislykkede forsøk med Samsung E530. Alle telefonene hadde samme feilen.. Så nå ga jeg opp.

Jeg er rimelig fornøyd med E730, med unntak av noen småting som det nok skal gå an å leve med. Men likevel:

1) Går det virkelig ikke an å endre sms-modusen til T9 permanent?? Den endrer seg jo til vanlig abc hver gang man skal skrive en ny melding.

2) Det stemmer at det er umulig å få ringing + vibrasjon? Heller ingen stor sak, men et lite irritasjonsmoment.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Har du problem med batteritiden på E730?

Jeg fikk min på mandag, og ladda fullt opp. Men måtte ladde igjen onsdag, pga tomt batt. Hadde kunn tatt 1 samtale og sendt toppen 5 sms.

Har jo leka litt med den da... MP3 spillern litt osv.

Noen som vet om den må laddes x antall ganger før den får optimal batt.tid?

Lenke til kommentar
Har du problem med batteritiden på E730?

Jeg fikk min på mandag, og ladda fullt opp. Men måtte ladde igjen onsdag, pga tomt batt. Hadde kunn tatt 1 samtale og sendt toppen 5 sms.

Har jo leka litt med den da... MP3 spillern litt osv.

Noen som vet om den må laddes x antall ganger før den får optimal batt.tid?

5502486[/snapback]

Har selv hatt E730 i ca 2 uker nå, og de første dagene måtte jeg lade den HVER dag. Riktignok brukte jeg den mye og så på film, hørte MP3 osv, men dårlig batteritid på E730 er velkjent. Allikevel idag, 2 uker etter er batteritiden noe bedret, batteriet må "gå seg til" litt.

Husk også å lad den minst 10 timer hver gang for å "stappe" batteriet fullt. Selv om indikatoren viser fullt batteri stemmer det som regel ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...