Gå til innhold

Zuiko 50mm 1,8 på Olympus E500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Dette er absolutt noe å prøve! Har lekt meg litt selv med OM 50mm og 4/3-adapteren (e-1) med noen skikkelig spennendes resultater!

Er du heldig kan du få tilsendt 4/3-adapteren gratis fra Olympus, noe min far gjorde da han henvendte seg til dem (koster 1000-1300 i butikken).

Mvh.

TH

Lenke til kommentar
Er du heldig kan du få tilsendt 4/3-adapteren gratis fra Olympus, noe min far gjorde da han henvendte seg til dem (koster 1000-1300 i butikken).

Ja det var den OM adapteren. Den kan ikke gis ut gratis lenger iflg olympus. Det var bare i en startfase de gjorde det. Sier de ihvertfall. Men Har du noen oppskrift på hvordan en får den gratis?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Ja det var den OM adapteren. Den kan ikke gis ut gratis lenger iflg olympus. Det var bare i en startfase de gjorde det. Sier de ihvertfall. Men Har du noen oppskrift på hvordan en får den gratis?

5311164[/snapback]

Nei beklager, regner med at faderen fikk tak i den i oppstartsfasen da ;-)

Ut å kjøp!

Hehe, selv skal jeg begynne å spare til 35-100mm F2.0 tror jeg... *Growl!*

Kombinert med 7-14 og 14-35 (på litt sikt) er dette rett og slett en kongekombo!

(Unnlater klokelig å nevne 90-250mm f2.8 da den koster godt over 40.000 :) - får visst holde meg til 50-200millimeteren en stund til)

TH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...