flemmz Skrevet 14. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2005 50mm (100) 1,8 Zuiko linser selges veldig rimelig på bruktmarkedet og med en OM adapter skal den passe kameraet greit, men det jeg ikke finner ut av er hva nærgrense jeg får i cm på en slik linse. Og er det noen bivirkninger med bruk av OM adaptere? (utenom manuelle innstillinger) Lenke til kommentar
sarc Skrevet 14. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2005 Du finn kanskje noko relevant informasjon her. Har ikkje erfaring med dette sjølv, men har sett gode resultat med OM-objektiv på 4/3-hus i Olympus-forumet på dpreview. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 18. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2005 Dette er absolutt noe å prøve! Har lekt meg litt selv med OM 50mm og 4/3-adapteren (e-1) med noen skikkelig spennendes resultater! Er du heldig kan du få tilsendt 4/3-adapteren gratis fra Olympus, noe min far gjorde da han henvendte seg til dem (koster 1000-1300 i butikken). Mvh. TH Lenke til kommentar
flemmz Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 Er du heldig kan du få tilsendt 4/3-adapteren gratis fra Olympus, noe min far gjorde da han henvendte seg til dem (koster 1000-1300 i butikken). Ja det var den OM adapteren. Den kan ikke gis ut gratis lenger iflg olympus. Det var bare i en startfase de gjorde det. Sier de ihvertfall. Men Har du noen oppskrift på hvordan en får den gratis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Er du heldig kan du få tilsendt 4/3-adapteren gratis fra Olympus, noe min far gjorde da han henvendte seg til dem (koster 1000-1300 i butikken). Ja det var den OM adapteren. Den kan ikke gis ut gratis lenger iflg olympus. Det var bare i en startfase de gjorde det. Sier de ihvertfall. Men Har du noen oppskrift på hvordan en får den gratis? 5311164[/snapback] Nei beklager, regner med at faderen fikk tak i den i oppstartsfasen da ;-) Ut å kjøp! Hehe, selv skal jeg begynne å spare til 35-100mm F2.0 tror jeg... *Growl!* Kombinert med 7-14 og 14-35 (på litt sikt) er dette rett og slett en kongekombo! (Unnlater klokelig å nevne 90-250mm f2.8 da den koster godt over 40.000 - får visst holde meg til 50-200millimeteren en stund til) TH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå